کلیپ جدیدی از سریال Loki منتشر شد

17 May 2021 - 12:06
Loki

کمپانی دیزنی و استودیو‌های مارول اخیراً کلیپ جدیدی را از سریال آینده‌شان با عنوان «لوکی» منتشر کرده‌اند.

در این سریال شاهد نقش‌آفرینی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در نقش برادر کوچک‌تر کاراکتر ثور با نام لوکی که با لقب خدای شرارت (god of mischief) نیز شناخته می‌شود، خواهیم بود. استودیوهای مارول سخت در حال تلاش هستند تا پروژه‌های متعددی را از دنیای سینمایی مارول برای شبکه اینترنتی دیزنی پلاس تولید کنند و سریال Loki نیز جدیدترین پروژه‌ تولیدی آن‌ها می‌باشد.

داستان سریال Loki در ادامه اتفاقات رخ داده در آخرین فیلم پخش شده از دنیای سینمایی مارول با عنوان Avengers: Endgame تعریف خواهد شد. در این فیلم شاهد این بودیم که کاراکتر لوکی موفق شده بود با استفاده از یکی از سنگ‌های ابدی با نام تسرکت (سنگ مکان) خودش را از واقعه نیویورک در سال ۲۰۱۲ به مکانی دیگر منتقل کند. این کار او باعث به وجود آمدن اثر موجی و پیامدهای ادامه‌داری در طول تاریخ شده که داستان این سریال به این موضوع خواهد پرداخت.

فصل اول سریال لوکی درست مانند سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار است در طی شش قسمت در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود. وظیفه کارگردانی این شش قسمت را کارگردانی با نام کیت هرون (Kate Herron) بر عهده داشته است. مایکل والدرون (Michael Waldron) نیز به عنوان سرپرست نویسنده‌های این سریال در ساخت آن نقش داشته است. او پیش از این نیز، یکی از تولید‌کنندگان سیت‌کام انیمیشنی و علمی‌-تخیلی بسیار محبوب شبکه Adult Swim با عنوان Rick and Morty بوده است.

به غیر از تام هیدلستون، از دیگر بازیگرانی که در این سریال کمیک بوکی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino)، اوون ویلسون (Owen Wilson)، گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw) و ساشا لین (Sasha Lane) اشاره کرد. با توجه به حضور گسترده کاراکتر ثور در دو فیلم قبلی Avengers، به نظر می‌رسد که اکنون زمان آن است تا دنیای سینمایی مارول بر روی برادر این کاراکتر یعنی لوکی تمرکز کند.

سریال Loki سومین پروژه به نمایش درآمده از دنیای سینمایی مارول در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس خواهد بود و هنوز هم برای بسیاری از طرفداران جای سؤال وجود دارد که آینده این سریال‌ها و فصل‌های بعدی‌شان به چه شکل رقم خواهد خورد.

زمانی که کمپانی دیزنی به صورت رسمی اعلام کرده بود که آن‌ها قرار است سریال‌های متعددی را از دنیای سینمایی مارول برای پخش در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس تولید کنند، این کمپانی هیچ‌گونه اشاره‌ای را به این‌که آیا این پروژه‌ها، سریال‌هایی کوتاه خواهند بود یا سریال‌هایی ادامه‌دار نکرده بود و در ابتدا نیز به نظر می‌رسید که این پروژه‌ها، سریال‌هایی کوتاه باشند ولی اکنون در طی چند هفته گذشته شواهد و مدارکی منتشر شده که نشان می‌دهد ممکن است برخی از این سریال‌ها استثنا باشند و فصل‌های دیگری نیز برای آن‌ها در آینده تولید شود.

در ماه گذشته نیز کمپانی دیزنی سریال The Falcon and the Winter Soldier را برای شرکت در مراسم جوایز Emmy امسال (یک جایزه آمریکایی برای تولیدات تلویزیونی است که عموماً به‌عنوان معادل اسکار برای تلویزیون دانسته می‌شود) به جای سریال‌های کوتاه در بخش سریال‌های درام ثبت کرده است. همچنین جانشین برنامه‌های تولیدی استودیو‌های مارول با نام نیت مور (Nate Moore) نیز پیش از این اعلام کرده که سریال Loki پتانسیل ساخته شدن فصل‌های دیگر را در خود دارد.

سریال Loki قرار است به‌زودی در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود.

کلیپ جدید منتشر شده از این سریال را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.