پروژه جدید فیل لرد و کریستوفر میلر مشخص شد

28 May 2021 - 13:40
Strays

فیل لرد و کریستوفر میلر قرار است فیلم لایو اکشن، بزرگسالانه و کمدی با عنوان Strays را با همکاری یکدیگر تولید‌ کنند.

وظیفه کارگردانی این پروژه را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام جاش گرینباوم (Josh Greenbaum) بر عهده خواهد داشت و فیلم‌نامه آن را نیز نویسنده‌ای با نام دن پرو (Dan Perrault) به قلم درخواهد آورد.

جاش گرینباوم اخیراً با هدایت فیلم کمدی کمپانی Lionsgate با نام Barb & Star Go to Vista Del Mar حرفه کارگردانی خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. دن پرو نیز خالق سریال مستندنمای (نوعی از فیلم یا مجموعه تلویزیونی مستند است که رویدادهای خیالی را در قالب یک مستند واقعی نشان می‌دهد) شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان American Vandal می‌باشد و با توجه به نقش داشتن او و جاش گرینباوم در ساخت این پروژه، می‌توان گفت که این فیلم در دستان توانمند افراد بسیار بااستعدادی قرار گرفته است.

داستان فیلم Strays بر روی سگ رها شده‌ای تمرکز دارد که قصد دارد با کمک دیگر سگ‌های ولگرد از کسانی که او را رها کرده‌اند، انتقام بگیرد. به نظر می‌رسد که داستان این پروژه بیشتر برای تولید فیلمی انیمیشنی مناسب باشد تا فیلمی لایو اکشن ولی با این حال، بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم که جاش گرینباوم و دن پرو چگونه قرار است این داستان را تبدیل به فیلمی لایو اکشن و کمدی کنند.

آیا سگ‌های حاضر در این پروژه مانند فیلم لایو اکشن سال ۲۰۰۱ کمپانی برادران وارنر با عنوان Cats & Dogs که به صورت CGI حرف می‌زدند، خواهند بود یا این‌که آن‌ها مانند سگ‌های حاضر در فیلم‌هایی مانند Hop و Sonic the Hedgehog که کاملاً انیمیشنی بوده‌اند، به تصویر کشیده خواهند شد؟

از کارهای قبلی فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller) می‌توان به فیلم انیمیشنی جدید کمپانی نتفلیکس با عنوان The Mitchells vs. the Machines و انیمیشن سینمایی تحسین شده کمپانی Sony Pictures با نام Spider-Man: Into the Spider-Verse (که قسمت دوم این انیمیشن نیز در مرحله توسعه قرار دارد) اشاره کرد. این دو نفر به غیر از فیلم‌های کمدی ۲۱ Jump Street و ۲۲ Jump Street، فیلم‌های لایو اکشن دیگری را در کارنامه خود ندارند.

به غیر از فیلم Strays، از کارهای آینده فیل لرد و کریستوفر میلر می‌توان به فیلم اقتباسی The Premonition: A Pandemic Story، سریال The Afterparty و فیلم علمی‌-تخیلی Project Hail Mary اشاره کرد. آن‌ها علاوه بر کارگردانی فیلم The Premonition: A Pandemic Story، وظیفه تولیدکنندگی آن را نیز بر عهده خواهند داشت. این فیلم براساس کتاب پرفروشی با همین نام ساخته خواهد شد. علاوه بر این، آن‌ها در سریال آینده شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس با عنوان The Afterparty نیز تنها به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهند داشت.

فیلم علمی‌-تخیلی و فضایی Project Hail Mary نیز که اقتباسی از رمان جدید نوشته شده توسط اندی ویر (Andy Weir) خواهد بود، توسط این دو نفر کارگردانی خواهد شد و از بازیگران حاضر در آن نیز، می‌توان به رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که فیلم Strays در چه زمانی پخش خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.