انتشار تریلر فیلم Tick, Tick… Boom! با بازی اندرو گارفیلد

11 June 2021 - 23:30
فیلم Tick, Tick... Boom!

نتفلیکس اولین تریلر و پوستر رسمی فیلم پیش روی خود به نام Tick, Tick… Boom! با بازی اندرو گارفیلد و کارگردانی لین-منوئل میراندا را منتشر کرد.

فیلم Tick, Tick… Boom! پیشتر توسط یک بیانیه از نتفلیکس جز فیلم‌هایی که قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر شوند، معرفی شد و اکنون ما می‌توانیم اولین تریلر این اقتباس موزیکال از جوناتان لارسون (Jonathan Larson) را مشاهده می‌کنیم.

فیلم Tick, Tick… Boom! پیرامون کاراکتر جان، یک آهنگساز فیلم، است که در آرزوی نوشتن آهنگ‌های سطح بالای فیلم‌های موزیکال از راه پیشخدمتی در یک غذاخوری در نیویورک امرار معاش می‌کند. جان در روز‌های منتهی به اجرایش که می‌تواند حرفه آینده او را نابود کرده یا بسازد، احساس فشارهای مختلفی مخصوصا از طرف نامزد خود سوزان، که آرزوی زندگی فراتر از محدوده شهری را دارد، و دوستش مایکل، که دنیای هنر را به خاطر کار رها کرد تا امنیت مالی بیشتری داشته باشد، احساس می‌کند.

فیلم Tick, Tick… Boom! علاوه بر اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) شامل بازیگران دیگری از جمله الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp)، رابین د جیزز (Robin de Jesús)، جاشوا هنری (Joshua Henry)، ام‌جی رودریگز (MJ Rodriguez)، بردلی ویتفورد (Bradley Whitford)، تاریک تروتر (Tariq Trotter)، جودیت لایت (Judith Light) و ونسا هاجنز (Vanessa Hudgens) می‌شود. فیلم‌نامه این فیلم توسط استیون لوانسون (Steven Levenson) نوشته شده است. برایان گریزر (Brian Grazer) و ران هاوارد (Ron Howard) به نمایندگی از کمپانی Imagine Entertainment، جولی اوه (Julie Oh) و لین-منوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم Tick, Tick… Boom! قرار است پاییز امسال در سینماهای انتخابی و استریمر نتفلیکس منتشر شود.

در قسمت زیر خلاصه رسمی این فیلم آمده است:

یک آهنگساز جوان و آینده‌دار در آستانه سی سالگی خود برای عشق، دوستی و فشار ناشی از هنر خود در نیویورک برنامه‌ریزی می‌کند.

تریلر فیلم Tick, Tick… Boom! را در کانال یوتیوب تماشا کنید. پوستر این فیلم را در قسمت زیر می‌توانید مشاهده نمایید.

فیلم Tick, Tick... Boom!

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.