تاریخ پخش فیلم اکشن Bullet Train اعلام شد

15 June 2021 - 13:26
Bullet Train

کمپانی سونی تاریخ پخش فیلم اکشن جدید خود با نام «قطار سریع‌السیر» و با نقش‌آفرینی برد پیت را به صورت رسمی اعلام کرده است.

فیلم پرستاره Bullet Train قرار است در سال بعد در سینماها به نمایش گذاشته شود.

وظیفه هدایت این فیلم را کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام دیوید لیچ (David Leitch) بر عهده داشته است. داستان این فیلم بر روی گروهی از قاتلین، در قطار سریع‌السیری در شهر توکیو تمرکز دارد.

به غیر از برد پیت (Brad Pitt)، از دیگر بازیگران مطرح حاضر در این پروژه می‌توان به جوئی کینگ (Joey King)، آرون تایلر-جانسون (Aaron Taylor Johnson)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) و اندرو کوجی (Andrew Koji)، مایکل شنون (Michael Shannon)، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada)، بنیتو آنتونیو مارتینز اکاسیو (Benito Antonio Martínez Ocasio) و ساندرا بولاک (Sandra Bullock) اشاره کرد.

علاوه بر این، طبق گزارش‌های قبلی منتشر شده توسط وب‌سایت کولایدر، از قرار معلوم خواننده و ترانه‌نویس مشهور آمریکایی با نام لیدی گاگا (Lady Gaga) نیز قرار است در این فیلم حضور داشته باشد.

این فیلم براساس رمان ژاپنی با نام Maria Beetle ساخته شده است. این رمان را نویسنده‌ پرفروشی با نام کوتارو ایساکا (Kotaro Isaka) به قلم درآورده که وظیفه اقتباس از آن و تبدیل کردنش به فیلم‌نامه این فیلم را فیلم‌نامه‌نویسی با نام زک اولکویچ (Zak Olkewicz) بر عهده داشته است.

تولید‌کنندگان فیلم Bullet Train را کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick) و آنتوان فوکوا (Antoine Fuqua) تشکیل می‌دهند. از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز می‌توان به کت سامیک (Kat Samick)، ریوسوکه ساگوسا (Ryosuke Saegusa)، برنت اوکانر (Brent O’Connor) و یوما ترادا (Yuma Terada) اشاره کرد.

با مشخص شدن تاریخ پخش این پروژه، این فیلم اکنون قرار است در بازه زمانی مشابه با فیلم‌هایی از جمله قسمت دوم فیلم کمپانی پارامونت با نام Sonic the Hedgehog، فیلم مورد انتظار وایکینگی رابرت اگرز (Robert Eggers) با عنوان The Northman، فیلمی لایو اکشن از کمپانی دیزنی و فیلمی از کمپانی یونیورسال به نمایش گذاشته شود، بنابراین این فیلم کار سختی را در رقابت با این فیلم‌ها در باکس آفیس خواهد داشت. به توجه به قرار داشتن زمان پخش این فیلم‌ها در بازه زمانی نزدیک به هم، احتمال دارد که تاریخ پخش برخی از آن‌ها به زمانی دیگر موکول شود.

از کارهای قبلی برد پیت برای کمپانی سونی می‌توان به پروژه‌هایی از جمله فیلم ورزشی و بیوگرافی سال ۲۰۱۱ این کمپانی با نام Moneyball، فیلم جنگی Fury در سال ۲۰۱۴ و فیلم کمدی و درام Once Upon a Time in Hollywood در سال ۲۰۱۹ اشاره کرد.

علاوه بر این، طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد که کمپانی سونی از نقش‌آفرینی آرون تایلر-جانسون در فیلم Bullet Train بسیار تحت تأثیر قرار گرفته، به همین دلیل آن‌ها این بازیگر را برای نقش‌آفرینی در نقش اصلی فیلم اسپین‌آف Spider-Man با عنوان Kraven the Hunter انتخاب کرده‌اند.

ساندرا بولاک نیز با نقش‌آفرینی در فیلم‌های اکشن غریبه نیست. این بازیگر به شرطی ایفای نقش در نقشی کوتاه را در این فیلم قبول کرده که در عوض برد پیت در فیلم جدیدش با نام Lost City of D نقش‌آفرینی کند.

فیلم Bullet Train برای پخش در تاریخ ۸ آوریل سال ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۱) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.