نمایش شخصیت گرالت در تیزر جدید فصل دوم سریال The Witcher

19 June 2021 - 22:15

مدت هاست که هواداران منتظر پخش فصل دوم سریال موفقیت‌آمیز و فانتزی The Witcher از نتفلیکس هستند. به تازگی تیزر کوتاهی از فصل دوم این سریال منتشر شده است که کاراکتر گرالت را به نمایش می‌گذارد. هنری کویل (Henry Cavill) در حساب اینستاگرامی خود تیزر جدیدی از کاراکتر گرالت در سریال The Witcher (ویچر) را به اشتراک گذاشته است و در بخش کپشن هشتگ Geralt را نوشته است. هفته‌ی گذشته در جریان رویداد Geeked Week تیزر کوتاهی از این سریال فانتزی منتشر شد که کاراکتر سیری را در معرض نمایش قرار می‌داد. بنابراین، ظاهرا نتفلیکس مصمم است انتظارات برای The Witcher را تا حد امکان کش دهد.

آخرین بار در پایان فصل اول به نظر می‌رسید ینفر جان خود را فدا کرد تا بقیه ساحران و پادشاه را از حمله نیروهای نیلفگارد نجات دهد. پس از یک فصل جستجوی یکدیگر، سرانجام سیری و گرالت همدیگر را پیدا کردند. پیدا کردن این دو نفر به این معنا نیست که جانشا در امان است، زیرا در تیزر شاهد دشمنان درنده هستیم.

اگرچه فصل اول سریال Witcher صدای منتقدان را درآورد اما به موفقیت بزرگی برای نتفلیکس تبدیل شد. این سریال براساس مجموعه کتاب‌هایی با همین نام ساخته شده است. نتفلیکس تأیید کرده است که فصل دوم سریال The Witcher حدوداً در سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود، با توجه به اینکه فصل اول در دسامبر ۲۰۱۹ آغاز شد، به احتمال زیاد در سه ماهه آخر شاهد اکران فصل دوم در سینماها باشیم. در اینجا می‌توانید تیزر منتشر شده در اینستاگرام کویل را مشاهده کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.