مدت زمان فیلم The Suicide Squad مشخص شد

22 June 2021 - 15:08
The Suicide Squad

جیمز گان کارگردان فیلم «جوخه انتحار»، اخیراً با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر مدت زمان دقیق پخش این فیلم را اعلام کرده است.

او علاوه بر مشخص کردن مدت زمان فیلم The Suicide Squad، تائید کرده که این فیلم حداقل دارای یک صحنه کوتاه، پس از تیتراژ پایانی‌اش خواهد بود که می‌توان نشان دهنده این موضوع باشد که این کارگردان به ساخت ادامه‌ای برای این فیلم علاقه‌مند است البته اگر کمپانی‌های برادران وارنر و DC دستور ساخت ادامه این فیلم را صادر کنند.

او در شبکه اجتماعی توییتر با پاسخ به نظریه عجیب طرفداران این فیلم مبنی بر به نمایش گذاشته شدن آن در طی دو بخش گفته که فیلم The Suicide Squad دارای مدت زمان پخش ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه‌ای خواهد بود.

با مشخص شدن مدت زمان دقیق پخش این فیلم، اکنون می‌توان آن را با دیگر فیلم‌های جیمز گان (James Gunn) مقایسه کرد. فیلم The Suicide Squad از لحاظ مدت زمان پخش، بین قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy که دارای مدت زمان پخش ۲ ساعت و ۵ دقیقه‌ای بوده و قسمت دوم آن با عنوان Guardians of the Galaxy Vol. 2 که در طی ۲ ساعت و ۱۸ دقیقه‌ به نمایش گذاشته شده، جای خواهد گرفت.

علاوه بر این، او در هر دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy مدت زمان قابل توجهی را به معرفی کاراکترهای جدید اختصاص داده بنابراین می‌توان انتظار داشت که با توجه به مدت زمان پخش فیلم The Suicide Squad، او بهترین ورژن از کاراکترهای این فیلم را به مخاطبان معرفی خواهد کرد.

مورد بسیار جالب دیگر این می‌باشد که جیمز گان با انتشار توییتی دیگر، به طرفداران این فیلم گفته است که:

من این فیلم را طوری نوشته‌ام، فیلم‌برداری کرد‌‌م و کار تدوینش را انجام داده‌ام که بهترین فیلم ممکن باشد و (به همین دلیل) مدت زمان پخشش به این زمان (طولانی) رسیده است. هیچ‌کس برنامه‌ریزی نکرده بود که (مدت زمان پخش) این فیلم به این طولانی باشد.

با توجه به صحبت‌های این کارگردان به نظر می‌رسد که او آزادی عمل بسیاری را در تولید این فیلم داشته، مخصوصاً این‌که او کار ساخت فیلم The Suicide Squad را طوری تمام کرده که احتیاجی به هیچ‌گونه فیلم‌برداری مجدد نباشد.

با وجود این‌که همچنان با پخش این فیلم در سینماها چند ماه فاصله داریم ولی می‌توان به‌ راحتی گفت که طرفداران برای تماشای این فیلم بسیار هیجان‌زده هستند تا ببینند جیمز گان چه کاری را با این فرنچایز انجام داده است.

پیش از این نیز، تریلر پرخشونت به نمایش درآمده از این فیلم رکورد بیننده‌ها را جا به جا کرده بود ولی با این حال علی‌رغم پخش شدن تریلر آن، هنوز خلاصه‌ رسمی از داستان این فیلم منتشر نشده است. البته می‌دانیم که شخصیت منفی با نام استارو (Starro) با گروه ضدقهرمان‌های حاضر در این فیلم به شکلی ارتباط خواهد داشت ولی جزئیات آن و نحوه ارتباطش هنوز مشخص نشده است.

فیلم The Suicide Squad قرار است در تاریخ ۶ اوت امسال (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.