پوستر IMAX فیلم The Suicide Squad منتشر شد

14 July 2021 - 14:29
The Suicide Squad

با آغاز فروش بلیت‌ فیلم «جوخه انتحار» در سینما‌های IMAX، پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شده که در آن می‌توان اکثر کاراکترهای حاضر در این فیلم را مشاهده کرد.

در وسط و جلوی این پوستر کاراکترهای بلاداسپورت (Bloodsport) و نگه‌دارنده صلح (Peacemaker) در کنار یکدیگر دیده می‌شوند و دیگر کاراکترهای اعضای گروه Task Force X را نیز می‌توان در پشت این کاراکترها مشاهده کرد. به نظر می‌رسد که آن‌ها در این پوستر، آماده جنگیدن با شخصیت منفی این فیلم هستند.

نقش کاراکتر بلاداسپورت را در این فیلم ادریس البا (Idris Elba) و نقش کاراکتر نگه‌دارنده صلح را نیز جان سینا (John Cena) ایفا کرده‌اند.

فیلم مورد انتظار The Suicide Squad، توسط کارگردان سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy مارول یعنی جیمز گان (James Gunn) کارگردانی شده است. او اخیراً با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرده که فیلم‌برداری این فیلم کاملاً توسط دوربین‌های IMAX انجام شده است.

بدین ترتیب، آن دسته از مخاطبانی که این فیلم را در سینماهای IMAX تماشا خواهند کرد، قطعاً تجربه لذت‌بخشی را خواهند داشت.

با وجود این‌که فیلم The Suicide Squad ریبوت یا بازسازی برای قسمت اول این فیلم که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود، محسوب نمی‌شود ولی با این حال، تعدادی از کاراکترهای حاضر در قسمت اول آن را می‌توان در این فیلم نیز مشاهده کرد.

به غیر از ادریس البا و جان سینا، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به ایولا دیویس (Viola Davis) در نقش کاراکتر آماندا والر، مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کوئین، ناتان فیلیون (Nathan Fillion) در نقش شخصیتی با نام Arm-Fall-Off-Boy ملقب به T.D.K، شان گان (Sean Gunn) در نقش راسو (Weasel)، یوئل کینامان (Joel Kinnaman) در نقش ریک فلگ، پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) در نقش تینکر (Thinker)، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) در نقش پولکا-مرد نقطه‌ای (Polka-Dot Man)، دانیلا ملچیور (Daniela Melchior) در نقش رت‌کچر (Ratcatcher)، مایکل روکر (Michael Rooker) در نقش ساوانت (Savant)، الیس براگ (Alice Brage) در نقش سول سوریا، پیت دیویدسون (Pete Davidson) در نقش محافظ سیاه (Blackguard)، فلولا بورگ (Flula Borg) در نقش نیزه (Javelin)، مالین انجی (Maylin Ng) در نقش مونگال (Mongal) و در نهایت سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) نیز در نقش صدای کاراکتر کینگ شارک (King Shark) اشاره کرد.

فیلم The Suicide Squad قرار است در تاریخ ۶ اوت امسال (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max منتشر شود. البته کمی زودتر از این تاریخ نیز، این فیلم در برخی از سینماهای منتخب به نمایش گذاشته خواهد شد.

پوستر IMAX منتشر شده از این فیلم را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

The Suicide Squad

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.