همکاری مجدد بیل موری و تیلدا سوینتن با وس اندرسن

17 July 2021 - 00:21

هنوز ۳ ماه تا اکران جدیدترین همکاری بیل موری و تیلدا سوینتن در فیلمی ساخته شده توسط وس اندرسن باقی مانده است اما این سه قرار است دوباره با یکدیگر همکاری کنند.

بیل موری (Bill Murray) به عنوان جدیدترین بازیگر به فیلم جدید وس اندرسن (Wes Anderson) اضافه شده است. فیلم‌برداری این فیلم که در حال حاضر نامی برای آن انتخاب نشده است، قرار است از ۱ ماه دیگر آغاز شود.

پیش از این اعلام شده بود که تیلدا سوینتن (Tilda Swinton) نیز در این فیلم به هنرنمایی خواهد پرداخت. در حال حاضر هیچگونه جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است و تنها به گفته چند منبع نزدیک به این پروژه، احتمالا فیلمی عاشقانه خواهد بود.

فیلم‌برداری این اثر در حالی قرار است از ماه اوت (مرداد) در کشور اسپانیا آغاز شود که پیش از این قرار بود فیلم‌برداری آن در کشور ایتالیا انجام شود.

با توجه به عدم اطلاع از داستان فیلم، در حال حاضر نمی‌دانیم که این تغییر مکان فیلم‌برداری، چه تاثیری بر روی فیلم خواهد گذاشت. البته سوینتن اخیر در یک مصاحبه درباره این فیلم گفته بود که موضوع این فیلم، ارتباطی با کشور اسپانیا ندارد.

سوینتن، موری و اندرسن، به تازگی در فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) با یکدیگر همکاری کرده بودند. فیلم گزارش فرانسوی که از ۳ ماه دیگر اکران جهانی خود را آغاز خواهد کرد، چند روز قبل در جشنواره فیلم کن نمایش داده شد و با تشویق طولانی مدت حضار در پایان آن، همراه شده بود.

موری و اندرسن بارها با یکدیگر همکاری کرده‌اند و به جز فیلم گزارش فرانسوی، این دو در ۷ فیلم دیگر نیز سابقه کار با یکدیگر را داشته‌اند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر زمان انتشار جدیدترین همکاری این سه با یکدیگر مشخص نشده است.

منبع: variety

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.