کارگردان نسخه فرعی فیلم The Conjuring مشخص شد

6 February 2017 - 10:00

پس از موفقیت ادامه فیلم احضار روح (The Conjuring)، جیمز وان (james wan) برای ساخت و تولید یک اسپین آف براساس این فیلم باز خواهد گشت. فعلا خبر رسیده‌است، که کارگردان این فیلم به نام راهبه (The Nun) مشخص شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم راهبه دومین نسخه فرعی مجموعه فرانچایز احضار روح خواهد بود. نسخه فرعی ابتدایی، فیلم آنابل(Annabelle) در سال ۲۰۱۴ در سینماها نمایش داده شد و با بودجه ۶ میلیون دلاری، ۲۵۶ میلیون دلار کسب کرد، یعنی چیزی در حدود ۴۰ برابر بودجه‌ای که صرف ساخت آن شده‌بود. در هالیوود اگر فیلمی خوب بفروشد قطعا ادامه آن را خواهند ساخت. اما تهیه کنندگان این بار به یک نسخه فرعی اکتفا نکردند و قرار است فیلم راهبه، نسخه‌ای فرعی برای فیلم احضار روح ۲ باشد. البته ذکر این نکته مهم است که برای خود آنابل هم قرار است دنباله‌ای جداگانه بسازند که در سال ۲۰۱۷ به نمایش در می‌آید.

دیروز  خبر رسید که کارگردان  فیلم، فیلمسازی انگلیسی به نام کارین هاردی (Corin Hardy) است. در سابقه فیلمسازی او ساخت یک فیلم کوتاه به نام پروانه (Butterfly) در سال ۲۰۰۳ و فیلم ترسناک مقدس(The hallow) در سال ۲۰۱۵ دیده می‌شود. او به تازگی کارگردانی بازسازی فیلم کلاغ (The crow) را هم برعهده گرفته‌است.

هنوز برای فیلم زمان اکران رسمی در نظرگرفته نشده است.

منبع : screen rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.