پوستر جدید فیلم Dune منتشر شد

11 August 2021 - 18:23
پوستر فیلم Dune

کمپانی لجندری پوستر جدیدی از فیلم Dune منتشر کرده است. این فیلم قرار است در اکتبر امسال از سینماها و همچنین سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش شود.

کمپانی لجندری این پوستر تازه که بازیگران بزرگ و مطرح این فیلم را به رخ می‌کشد را در آستانه اکران فیلم به نمایش گذاشته است. این پوستر تازه از فیلم Dune (تل‌ماسه) هشت کاراکتر اصلی فیلم را به تصویر می‌کشد که شامل کاراکترهای پاول آترایدس با بازی تیموتی شالامت (Timothée Chalamet)، مادر پاول با بازی ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، پدر پاول با بازی اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، چینی با بازی زندیا (Zendaya)، دانکن آیداهو با بازی جیسون موموا (Jason Momoa)، استیلگر با بازی خاویر باردوم (Javier Bardem)، گورنی هالک با بازی جاش برولین (Josh Brolin) و لیت کاینز با بازی شارون دانکن-بروستر (Sharon Duncan-Brewster) است.

در این پوستر تازه فیلم تل‌ماسه، هر کدام از کاراکترها نامبرده شده در بالا، به دوردست خیره شدند و نوید از فیلمی علمی-تخیلی بسیار حماسی و عمیق را به طرفداران می‌دهند. این فیلم، اقتباسی از رمانی به همین نام محصول سال ۱۹۶۵ نوشته فرانک هربرت (Frank Herbert) است. این فیلم، دومین اقتباس سینمایی از این رمان نوآورانه و خلاق است.

اولین اقتباس از این رمان، در سال ۱۹۸۴ به کارگردانی دیوید لینچ (David Lynch) و نقش‌آفرینی کایل مک‌لاکلن (Kyle MacLachlan) بوده است. رمان تل‌ماسه یکی از تاثیرگذارترین رمان‌ها در ژانر علمی-تخیلی در تمام تاریخ محسوب می‌شود. کارگردانی فیلم تل‌ماسه بر عهده دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) است و طرفداران بسیار مشتاق دیدن این فیلم حماسی و جذاب هستند.

بنا بر برنامه‌ها، این فیلم تل‌ماسه که قرار است اکتبر امسال به اکران دربیاید، اولین بخش از اقتباسی دو قسمتی از این رمان است. همین سبب می‌شود تا داستان طولانی رمان به خوبی به تصویر کشیده شود. هنوز زمان تولید یا اکران بخش دوم مشخص نشده است.

دیگر بازیگرانی که در فیلم تل‌ماسه نقش‌آفرینی می‌کنند شامل دیو باتیستا (Dave Bautista)، استلن اسکارسگارد (Stellan Skarsgård)، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) و شارلوت رمپلین (Charlotte Rampling) است. فیلمنامه فیلم تل‌ماسه را نیز دنیس ویلنوو به همراه جان اسپایتس (Jon Spaihts) و اریک راس (Eric Roth) نوشته است.

پوستر فیلم Dune

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.