فصل دوم سریال The Lord of the Rings در انگلیس فیلم برداری می‌ شود

13 August 2021 - 23:32
فیلم The Lord of the Rings

کمپانی آمازون اعلام کرده که فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Lord of the Rings در انگلیس فیلم‌برداری خواهد شد.

فصل اول سریال بسیار مورد انتظار ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) در کشور نیوزیلند فیلم‌برداری شده است. حالا خبر رسیده که فصل دوم این سریال قرار است در بریتانیا فیلم‌برداری شود. سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت همگی در کشور نیوزیلند فیلم‌برداری و تولید شده‌اند.

کمپانی آمازون قبلا نیز چنین حرکتی انجام داده و سریال جک رایان (Jack Ryan) با بازی جان کرازینسکی (John Krasinski) را در اروپا تولید کرده است. فیلم‌برداری و تولید فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها به تازگی به اتمام رسیده و قرار است پخش آن از تاریخ ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ بر روی سرویس آنلاین آمازون پرایم آغاز شود.

این سریال، یکی از مورد انتظارترین سریال‌های در حال تولید دنیای سریال است و کمپانی آمازون نیز به خوبی از این موضوع آگاه است و سعی دارد تا این سریال را در اولویت خود قرار دهد. در سال ۲۰۱۷ بود که کمپانی آمازون حقوق این مجموعه را به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار بدست آورد و به دنبال آن است تا حداقل پنج فصل از این سریال را بسازد.

ورنون سندرز (Vernon Sanders) مدیر بخش سریال استودیو آمازون در مورد تغییر مکان فیلم‌برداری سریال گفت:

ما از مردم و دولت نیوزیلند برای مهمان‌نوازی، فداکاری و فراهم آوردن امکانات لازم برای ساخت فصل ابتدایی سریال ارباب حلقه‌ها بسیار سپاس‌گزاریم. فراهم کردن این مکان بسیار زیبا برای ساخت چنین سریال حماسی واقعا قابل تقدیر است. ما از تمام افراد و ارگان‌هایی که ما را در ساخت فصل اول سریال همراهی کردند، بسیار سپاس‌گزاریم.

جی دی پاین (J.D. Payne) و پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) خالقان سریال هستند و اخیرا نیز تصویری زیبا از فصل اول آن منتشر شده بود که نوید سریالی درخشان را به طرفداران می‌دهد. داستان و اتفاقات سریال ارباب حلقه‌ها، هزاران سال قبل از اتفاقات کتاب‌های ارباب حلقه‌ها نوشته جی.آر.آر تالکین (J.R.R. Tolkien) را روایت خواهد کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.