اولین تصاویر فصل ۵ سریال The Crown منتشر شد

18 August 2021 - 12:00
فصل پنجم سریال The Crown

کمپانی نتفلیکس اولین تصاویر از فصل پنجم سریال The Crown را منتشر کرده که بازیگران تازه آن را به نمایش می‌گذارد.

در این تصاویر تازه شاهد الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki) در نقش شاهدخت دایانا و دومینیک وست (Dominic West) در نقش شاهزاده چارلز از فصل پنجم سریال تاج (The Crown) هستید. تولید فصل پنجم این سریال در طی ماه گذشته در جریان بوده است. این سریال، روایتی در مورد مشهورترین خانواده در کل بریتانیا است.

در فصل سوم و چهارم سریال تاج، نقش شاهزاده چارلز توسط جاش اوکانر (Josh O’Connor) ایفا می‌شد اما در فصل پنجم، این نقش در دستان دومینک وست است. علاوه بر این، در فصل چهارم سریال تاج، نقش شاهدخت دایانا را اما کورین (Emma Corrin) بازی کرده و در فصل پنجم، این نقش توسط الیزابت دبیکی به تصویر کشیده خواهد شد.

سریال تاج، زندگی ملکه الیزابت دوم از زمان عروسی‌اش در سال ۱۹۴۷ تا اوایل قرن بیست و یکم را به تصویر می‌کشد. تمرکز فصل چهارم سریال تاج بیشتر بر روی دایانا و ورودش به خاندان سلطنتی بوده است. بنابراین، انتظار می‌رود که فصل پنجم سریال بیشتر به جنجال و هیاهوی ازدواج او با شاهزاده چارلز بپردازد.

بنابر اعلام رسمی کمپانی نتفلیکس، فصل ششم سریال تاج، آخرین فصل از سریال خواهد بود. احتمال می‌رود که فصل پنجم سریال سال‌های دولت جان میجر از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۷ را پوشش بدهد و بیشتر به ازدواج‌های دشوار و سخت دیگر فرزندان ملکه بپردازد.

آخرین فیلم الیزابت دبیکی، فیلم تنت (Tenet) به کارگردانی جاناتان نولان بوده است. او همچنین در فیلم‌هایی همچون بیوه‌ها (Widows) و نگهبانان کهکشان بخش ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) حضور داشته است. دومینیک وست نیز اخیرا در سریال در جستجوی عشق (The Pursuit of Love) محصول کمپانی آمازون ایفای نقش کرده است.

دیگر بازیگران سریال تاج شامل ایملدا استونتون (Imelda Staunton) در نقش ملکه الیزابت دوم، جاناتان پریس (Jonathan Pryce) در نقش شاهزاده فیلیپ، لسلی منویل (Lesley Manville) در نقش شاهدخت مارگارت و جانی لی میلر (Jonny Lee Miller) در نقش نخست وزیر جان میجر است. انتظار می‌رود که فصل پنجم سریال تاج در سال ۲۰۲۲ بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.