تریلر فیلم Red Notice منتشر شد

2 September 2021 - 21:08
فیلم Red Notice

کمپانی نتفلیکس اولین تریلر فیلم اکشن Red Notice را منتشر کرده است.

اولین تریلر رسمی برای فیلم اکشن و کمدی اعلان قرمز (Red Notice) با بازی دوئین جانسون (Dwayne Johnson)، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و گل گدات (Gal Gadot) توسط کمپانی نتفلیکس منتشر شد. در ابتدا، فیلم بسیار مورد انتظار و جذاب اعلان قرمز قرار بود تا توسط کمپانی یونیورسال اکران گردد.

اما در نهایت، عرضه این فیلم بر عهده کمپانی نتفلیکس قرار داده شد. کمپانی نتفلیکس قرار است تا فیلم اعلان قرمز را در تاریخ 12 نوامبر 2021 بر روی سرویس آنلاین خود عرضه نماید.

در فیلم اعلان قرمز، دوئین جانسون نقش یک مامور اف‌بی‌آی به نام جان هارتلی را بازی می‌کند که برای سال‌های بسیاری به دنبال پیدا کردن بدنام‌ترین دزد آثار هنری در جهان است. این دزد آثار هنری با نام مستعار بیشاپ با بازی گل گدات شناخته می‌شود. این دزد آثار هنری موفق شده تا در همه مراحل یک قدم جلوتر از این مامور اف‌بی‌آی باشد.

این در حالی است که برای بیشاپ و همچنین یک مرد کلاهبردار و دزد آثار هنری دیگری به نام نولان بوث از طرف اینترپل، اعلان قرمز صادر می‌شود. این بدان معنا است که این دو نفر، تحت تعقیب‌ترین مجرم در سرتاسر دنیا به شمار می‌روند. با این حال، هدف مشترکی منجر می‌شود تا هارتلی مجبور به همکاری با این دو مجرم تحت تعقیب شود.

فیلم اعلان قرمز به کارگردانی و نویسندگی راسون مارشال توربر (Rawson Marshall Thurber) است. او به همراه دوئین جانسون، بیئو فلین (Beau Flynn)، دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) جزو تهیه‌کنندگان فیلم اعلان قرمز هستند.

علاوه بر رایان رینولدز، دوئین جانسون و گل گدات، دیگر بازیگران فیلم اعلان قرمز شامل ریتو آریا (Ritu Arya)، بازیگر سریال آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy) و همچنین کریس دیامانتوپولوس (Chris Diamantopolous) است. فیلم اعلان قرمز قرار است در تاریخ 12 نوامبر بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد. از طریق این لینک می‌توانید اولین تریلر رسمی منتشر شده توسط کمپانی نتفلیکس برای فیلم اعلان قرمز را مشاهده نمایید.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.