برترین نظریه ها در مورد فصل 2 سریال Squid Game

10 October 2021 - 21:00
فصل 2 سریال Squid Game

با اینکه سریال Squid Game به طور رسمی برای فصل دوم تمدید نشده اما نظریه‌های زیادی پیرامون آن وجود دارد.

سریال بازی مرکب (Squid Game)، اثری درام و مربوط به بقاء است که به موفقیتی طنین‌انداز برای کمپانی نتفلیکس تبدیل شده است. از همین رو، طرفداران و مخاطبان این سریال در حال بحث و گفتگو در مورد نظریه‌ها و داستان‌هایی هستند که در فصل دوم سریال به آنها پرداخته خواهد شد.

البته با توجه به سخنان سازنده و کارگردان سریال بازی مرکب، هوانگ دونگ هیوک (Hwang Dong-hyuk)، او هنوز آماده ساخت فصل دوم سریال نیست و طرفداران باید زمان زیادی برای دیدن ادامه این سریال صبر کنند. با این وجود، به دنبال موفقیت بی‌نظیر این سریال بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس، مطمئنا این کمپانی بسیار مشتاق است تا به سرعت فصل دوم این سریال ساخته شود.

سریال بازی مرکب، 456 نفر از افراد به شدت بدهکار و بی‌پول را وارد مسابقاتی مرگبار می‌کند. این مسابقات در جزیره‌ای متروکه نزدیک سئول کشور کره جنوبی برگزار می‌شود و جایزه بزرگ این مسابقات نیز 45 میلیارد وان است. علاوه بر این، آشکار شد که عوامل اجراکننده این بازی‌های مرگبار و همچنین اعضای ویژه‌ای که بر روی بازی‌ها شرط‌بندی می‌کنند، بازی‌های مشابه دیگری را در مکان‌های مختلفی در سرتاسر جهان برگزار می‌کنند.

هشدار اسپویل!

آخرین صحنه از فصل اول سریال بازی مرکب، بسیار باز است. در این صحنه، سونگ جی هان بسیار مصمم است تا جلوی برگزاری دور بعدی این مسابقات را بگیرد. او شماره جدید این بازی‌ها را از روی کارت فروشنده بدست آورده و با آن تماس گرفته است. آیا جی هان یا دیگر کاراکترهای فصل اول سریال می‌توانند در فصل دوم حضور داشته باشند یا خیر؟ فصل دوم سریال بازی مرکب چگونه خواهد بود؟ در ادامه به برترین نظریه‌ها در مورد فصل دوم سریال بازی مرکب می‌پردازیم.

در فصل دوم، سونگ جی هان در این بازی‌ها به عنوان کارگر نفوذ می‌کند

سریال بازی مرکب (Squid Game)

سریال بازی مرکب از رنگ‌های مختلف برای به تصویر کشیدن عناصر متفاوت در سریال استفاده کرده است. یکی از نظریه‌های برجسته در مورد سریال بازی مرکب حاکی از آن است که رنگ‌های آبی یا قرمزی که افراد در بازی دداکجی با فروشنده انتخاب کردند، نشان‌دهنده حضور آنها به عنوان شرکت‌کننده یا کارگر در بازی‌های مرگبار است.

سونگ جی هان به هنگام این بازی با فرد فروشنده، کارت آبی را انتخاب کرده بود و در نهایت نیز در لباس سبز و آبی رنگ به عنوان شرکت‌کننده در بازی‌ها حضور داشت. با توجه به اینکه این سریال از رنگ‌ها برای نمادسازی استفاده می‌کند، پس رنگ قرمز موهای سونگ جی هان ممکن است نشان دهنده این باشد که او در فصل دوم به عنوان کارگر یا عامل اجرایی در بازی‌ها نفوذ خواهد کرد.

با این وجود، مرگ ایل نام می‌تواند سبب شود تا سازمان‌دهنده بازی‌ها حتی پس از اینکه سونگ جی هان بر علیه آنها اقدام کند، ثروت او را ازش نخواهد گرفت. این بدان معنا است که او منابع و ثروت لازم برای اجرای هر گونه برنامه انتقامی علیه این سازمان‌دهنده‌ها را دارد.

در فصل دوم، جون هو با سونگ جی هان همکاری می‌کند

سریال بازی مرکب (Squid Game)

در قسمت هشت فصل اول سریال بازی مرکب، افسر پلیس هوانگ جون هو، سعی کرد تا پس از اینکه مدارک لازم و کافی برای متوقف کردن بازی‌ها بدست آورده بود، جزیره را ترک کند. او موفق نشد تا از دست تعقیب‌کنندگان خود بگریزد و در بالای یک پرتگاه مشرف به اقیانوس محاصره شد و در آنجا، با فرانت من یا پیشرو روبه‌رو شد.

پیشرو، هویت خود را آشکار کرد و مشخص شد که او در حقیقت این-هو، برادر گمشده‎‎‎‌ای است که جون هو به دنبال آن بوده است. سپس، این-هو به شانه برادر خود شلیک می‌کند و بدن او به دریا می‌افتد، با این حال، تصویری از مرده بودن او به نمایش در نمی‌آید. از همین رو، برخی نظریه‌ها حاکی از زنده بودن او هستند. در صورت زنده بودن جون هو، این احتمال وجود دارد که در فصل دوم سریال بازی مرکب، او با سونگ جی هان همکاری کند چرا که آنها هدفی مشترک برای پایان دادن به این بازی‌های مرگبار دارند.

در فصل دوم، برادر کوچک‌تر کانگ سای بایوک وارد بازی‌ها می‌شود

سریال بازی مرکب (Squid Game)

در قسمت نهم و پایانی فصل اول سریال بازی مرکب، سونگ جی هان، برادر کوچک‌تر کانگ سای بایوک را به دستان مادر چو سانگ وو سپرد تا بدین ترتیب، داستان‌های پس زمینه این دو کاراکتر سریال نیز به یک سرانجام برسد. سونگ جی هان همچنین مقدار قابل توجهی از جایزه خود را به مادر چو سانگ وو داد. این مادر هنوز نمی‌داند که پسرش مرده است و هیچ گاه بر نخواهد گشت.

در همین حال، سونگ جی هان با این کار، وعده خود به شرکت 067 یعنی کانگ سای بایوک را به سرانجام رساند و برادر کوچک‌تر او یعنی کانگ چئول را به دستان خوبی سپرد. با بزرگ شدن کانگ چئول، مطمئنا او سوالات بسیار زیادی پیرامون خواهر بزرگتر خود و غیبتش می‌پرسد.

مطمئنا پس از اینکه کانگ چئول در مورد این بازی‌ها اطلاعاتی بدست بیاورد، سعی خواهد کرد تا در آنها شرکت کند چرا که او می‌تواند با استفاده از پول جایزه آن، دیگر اعضای خانواده خود را که در کشور کره شمالی هستند را به کره جنوبی بیاورد. البته رخ دادن این نظریه بستگی به این دارد که فصل دوم سریال بازی مرکب در آینده رخ بدهد و کانگ چئول به فردی بالغ تبدیل شده باشد.

فصل دوم به بازی‌های مرگبار در کشوری دیگری خواهد پرداخت

سریال بازی مرکب (Squid Game)

در پایان سریال بازی مرکب، آشکار شد که افراد ویژه، کسانی هستند که از کشورهای مختلف بر روی این بازی‌ها شرط‌بندی می‌کنند. زمانی که افراد ویژه در حال تماشای بازی‌ها به صورت زنده و از نزدیک بودند، یکی از آنها اشاره کرد که بازی‌های مرگبار در کره جنوبی، یکی از بهترین بازی‌های امسال بوده است.

این نشان دهنده این است که بازی‌های مرگبار مشابهی در مکان‌های مختلفی در سرتاسر جهان در حال رخ دادن است. با توجه به جایزه زیاد این مسابقه و همچنین هزینه‌های برگزاری و محافظت و تشریفات چنین بازی‌هایی، مطمئنا عوامل اجراکننده و افراد ویژه از پس هزینه‌های برگزاری مسابقاتی مشابه در کشورهای دیگر نیز بر می‌آیند.

از همین رو، این امکان وجود دارد که فصل دوم سریال بازی مرکب به بازی‌های متفاوتی بپردازد، بازی‌هایی که در کشورهای دیگری برگزار می‌شود و به فرهنگ‌های مختلف می‌پردازد. علاوه بر این، این امکان فراهم می‌شود تا سریال بتواند از کاراکترهای جدید با بازیگرانی جدید استفاده کند.

اتفاقات فصل دوم سریال بازی مرکب در گذشته رخ خواهد داد

سریال بازی مرکب (Squid Game)

جون هو در مسیرش برای پیدا کردن مدارک، وارد اتاق و خلوتگاه خصوصی پیشرو شد و در آنجا، پرونده‌های مشروح و جامعی از تمام شرکت‌کنندگان (البته به جز ایل نام) این بازی‌ها در گذشته و حال پیدا کرد. این پرونده‌ها حتی شرکت‌کنندگانی از دهه 90 میلادی را نیز نشان می‌داد. و با توجه به اندازه اتاق بایگانی، احتمال دارد که پرونده‌های قدیمی‌تری نیز وجود داشته باشد.

فصل دوم سریال بازی مرکب می‌تواند قدمی به عقب و گذشته بردارد و به بررسی محتواهای این پرونده‌ها و بازی‌ها و مسابقات گذشته بپردازد و در همین حین، سوالات بی‌پاسخ و رازهای کشف‌نشده فصل اول سریال را جواب بدهد. پرداختن به بازی‌های مرگبار در دهه 90 میلادی یا حتی قبل‌تر از آن، می‌تواند بسیار جالب توجه و جذاب باشد.

فصل دوم به برنده شدن این-هو در بازی‌ها و تبدیل شدن او به پیشرو می‌پردازد

سریال بازی مرکب (Squid Game)

در اتاق پیشرو، جون هو مدرکی پیدا کرد که نشان می‌داد که برادرش نه تنها به این بازی‌ها پیوسته بلکه در سال 2015، برنده این مسابقات بوده است. فصل دوم سریال بازی مرکب می‌تواند به بازی‌هایی بپردازد که این-هو در آن برنده شده است. علاوه بر این، می‌تواند تبدیل شدن او به پیشرو را نیز توضیح بدهد.

این کار نه تنها برخی از سوالات بی‌پاسخ فصل اول سریال بازی مرکب را پاسخ خواهد دهد بلکه این فرصت را به سازندگان سریال می‌دهد تا دوباره از بازیگر برجسته لی بیونگ هون (Lee Byung-hun) در فصل دوم سریال بهره بگیرند. با این تفاوت که در این فصل، زمان بیشتری برای حضور او اختصاص داده شود.

فصل دوم در مورد ایل نام و اولین بازی خواهد بود

سریال بازی مرکب (Squid Game)

اگر فصل دوم سریال بازی مرکب به اولین بازی بپردازد، در این صورت، این امکان وجود دارد که بینندگان شاهد حضور ایل نام به عنوان میلیاردری جوان باشند که این بازی‌های مرگبار را تاسیس کرده است. این کار، فرصتی را فراهم خواهد کرد تا بینندگان با ریشه و اصل این بازی‌ها آشنا شوند.

در عین حال، سریال می‌توانند به بررسی نحوه آماده شدن جزیره برای برگزاری مسابقات بپردازد. اولین بازی مرگبار نیز دارای عناصری بسیار قدیمی خواهد بود و بازی‌های آن نیز مرگبارترین خواهند بود چراکه قبلا هیچ کدام آنها مورد استفاده یا آزمایش قرار نگرفته است. علاوه بر این، این امکان فراهم خواهد شد تا سریال بازی مرکب، رازهای بیشتری از گذشته ایل نام را برای مخاطبان به تصویر بکشد.

نظر شما در مورد سریال بازی مرکب چیست و این سریال در فصل دوم باید به چه مواردی بپردازد؟

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • oo says:

    اگر از این سریال کره ای خوشتون اومده
    سریال های خفن تر کره ای هم هست ببینید
    Flower of evil رو دستش نیست
    MY dangrus wife سریال خفن و متفاوت
    Goblin درام خنده دار
    hotel de luna درام خنده دار

  • حمیدرضا عباسی says:

    بنظرم کشش داره و همین مهم . البته جهان منتظر سریال last of us مونده

  • منصور says:

    احتمال پدر و پسر بودن بازیکن 456و شماره 001
    هست( ایل نام و سونگ جی هون)

    • مهدیس says:

      احتمال نیست صد در صد پدر و پسر هستند چندین جای سریال بهش اشاره کرد خیلی واضح

  • پوریا مصدق says:

    فیلم جالب وهیجانی هستش و تماشاچی رو احیا به تماشای قسمت بعدی میکند.بااین حال در آسیا بهترین سریال جهان شده .البته معلوم نیست فصل دوم چه اتفاقاتی بیفتد و فقط میتوان منتظر باشیم .هنوز هم سریال هایی نظیر عالیجناب فصل دوم خود راه منتشره نکرده وقطعی نمیشه گفت پربازدیدترین سریال باشه

  • .. says:

    خیلی سریال فوق العاده ای بود و پیام مهمی رو رسوند

  • یاسمین لاهوتی says:

    سلام من این سریال رو به محض اومدن دیدم خیلی قشنگ بود ای کاش فصل دومش هم بباد