ویل پولتر به فیلم Guardians of the Galaxy 3 پیوست

12 October 2021 - 10:45
ویل پولتر - فیلم Guardians of the Galaxy 3

ویل پولتر قرار است در فیلم Guardians of the Galaxy 3 نقش آدام وارلاک را به تصویر بکشد.

ویل پولتر (Will Poulter) قرار است نقش آدام وارلاک را در فیلم نگهبانان کهکشان 3 (Guardians of the Galaxy 3) بازی کند. جیمز گان (James Gunn) کارگردانی و نویسندگی این فیلم کمپانی مارول را در دست دارد. این فیلم قرار است در تاریخ 23 می سال 2023 بر روی پرده سینماها اکران شود و تولید آن در حال سرعت گرفتن است.

بازیگران اصلی مجموعه فیلم‌های نگهبانان کهکشان شامل کریس پرت (Chris Pratt)، زوئی سالدانا (Zoe Saldana)، دیو باتیستا (Dave Bautista) و کارن گیلن (Karen Gillan) قرار است در فیلم نگهبانان کهکشان 3 حضور داشته باشند. بنا بر گزارش‌ها، از اواخر ماه آگوست سال جاری میلادی، افرادی بسیار زیادی برای این نقش به این فیلم لینک شدند.

از جمله بازیگرانی که برای این نقش در نظر گرفته شدند می‌توان به رگه ژان پیج (Regé-Jean Page) بازیگر سریال بریجرتون (Bridgerton) و جورج مک کی (George MacKay) بازیگر فیلم 1917 اشاره کرد. جیمز گان به دنبال خبر پیوستن ویل پولتر در توییتر خود نوشت:

ویل پولتر، به خانواده نگهبانان خوش آمدی. او بازیگر بسیار شگفت‌انگیز و شخصی عالی است. به زودی می‌بینمت.

آدام وارلاک

یکی از صحنه‌های پساتیتراژ فیلم نگهبانان کهکشان بخش 2 (Guardians of the Galaxy Vol. 2)، به ورود شخصیت آدام وارلاک به دنیای سینمایی مارول اشاره کرده بود. استن لی این کاراکتر را خلق کرده و از سال 1967 وارد کمیک‌های مارول شده بود. این کاراکتر در سال 1975 میلادی جان تازه‌ای گرفت و در سال 1990 میلادی نیز با ورود به کمیک‌های برجسته‌تری، شهرت بیشتری بدست آورد.

ویل پولتر برای نقش‌آفرینی در فیلم دونده هزارتو (The Maze Runner)، از گور برخاسته (The Revenant) و فیلم دیترویت (Detroit) بسیار شناخته شده است. او به تازگی در سریال دوپسیک (Dopesick) حضور داشته است. پخش این سریال قرار است از تاریخ 13 اکتبر سال جاری میلادی از سرویس آنلاین هولو شروع شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.