بازگشت Mary Poppins | نخستین عکس‌های لین-منیول میراندا منتشر‌شدند

6 March 2017 - 22:00

Julie Andrews (جولی اندروز) و Dick Van Dyke (دیک ون دایک) در سال ۱۹۶۴ با هنرنمایی به عنوان نقش‌های اصلی فیلم Mary Poppins «مری پاپینز» به موفقیت بی‌نظیری دست‌یافتند و این عنوان به یکی از شاهکار‌های دنیای سینما بدل‌شد. «مری پاپینز» از برترین آثار کلاسیک تاریخ سینما به‌شمار می‌رود و کمپانی دیزنی تصمیم به ساختن یک دنباله تحت همین عنوان گرفته‌است. در این نسخه‌ی جدید، Emily Blunt (امیلی بلانت) نقش اصلی را بر‌عهده خواهد‌گرفت. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

درکنار امیلی بلانت Lin-Manuel Miranda (لین-منیول میراندا) و یک تیم شگفت‌انگیز از بازیگران در این عنوان حضور ‌خواهند‌داشت. میراندا هم‌اکنون از معروف‌ترین چهره‌های صنعت سینما و تئاتر به‌حساب می‌آید که بخشی از این محبوبیت را به ‌لطف موفقیت نمایش موزیکال Hamilton «همیلتون» بدست‌آورد. او همچنین آهنگسازی و خوانندگی برخی از تراک‌های انیمیشن Moana «موانا» که در ۲۰۱۶ توسط دیزنی منتشر‌شد را بر‌عهده‌ داشت. او در این فیلم به عنوان کاراکتر (جک) هنرنمایی خواهد‌کرد، به تازگی عکس‌هایی از میراندا در فیلم مری پاپینز منتشر‌شده است.

علی‌رغم محبوبیت فعلی میراندا در میان طرفداران سینما، هنرنمایی وی در این نقش قطعا پیشرفت بزرگی برای او محسوب خواهد‌شد. به جرئت می‌توان گفت که این نقش ازبرجسته‌ترین نقش‌های میرندا در طی دوران بازیگری وی است. همچنین با توجه به فعالیت‌های قبلی میراندا در زمینه‌ موسیقی، توانایی‌های وی در این زمینه گزینه مناسبی برای دیزنی در این عنوان خواهد‌بود.

علی‌رغم حضور میراندا و امیلی بلانت به عنوان نقش‌های اصلی در فیلم، چندین بازیگر دیگر در لیست بازیگران این فیلم تایید‌ ‌شده‌اند. اما لیست کامل هنوز منتشر‌نشده‌ است. تا‌کنون حضور Meryl Streep (مریل استریپ)، Ben Whishaw (بن ویشاو)، Emily Mortimer (امیلی مورتیمر)، Colin Firth (کالین فرث) و Angela Lansbury (آنجلا لنسبوری) تایید‌شده است. با این حال باید تا آغاز فیلم‌برداری و انتشار اخبار رسمی برای جزییات بیشتر این عنوان منتظر بمانیم. همچنین لازم به ذکر است کارگردانی این عنوان بر‌عهده‌ی Rob Marshall (راب مارشال) خواهد‌بود.

تاریخ انتشار این عنوان نیز در کریسمس سال ۲۰۱۹ (۴ دی ۱۳۹۷) اعلام‌شده است.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.