نخستین تیزر فصل هفتم Game of Thrones منتشر شد

10 March 2017 - 16:26

بالاخره باید باور کنیم که زمستان وعده داده شده در وستروس بسیار نزدیک است. دیروز اولین پوستر رسمی فصل هفتم سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» منتشر شد. اکنون شاهد نخستین تیزر رسمی و همچنین زمان پخش فصل هفتم این سریال هستیم. به نظر می‌رسد که زمستان وستروس را باید در فصل تابستان مشاهده کنیم. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به تازگی شبکه‌ی HBO از اولین تیزر رسمی فصل آینده سریال بازی تاج و تخت رونمایی کرد. این تیزر چیز خاصی را در خود نشان نمی‌دهد و بیش‌تر شامل دیالوگ‌های فصل‌های قبل این مجموعه است. با این وجود، دیالوگ پایانی نشان می‌دهد که بالاخره زمان نبرد واقعی وستروس رسیده است.

شاید بزرگ‌ترین نکته‌ای که از این تیزر می‌توان برداشت کرد، زمان پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» باشد. در گذشته مشخص شده بود که این فصل با تاخیر در فصل تابستان پخش خواهد شد؛ اما تاریخ دقیقی از زمان پخش آن مشخص نشده بود. بر اساس این تیزر رسمی، فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۱۷ مصادف با ۲۵ تیر ۹۶ در شبکه‌ی HBO در آمریکا و روز بعد هم در دیگر نقاط جهان پخش خواهد شد.

شما می‌توانید این تیزر منتشر شده را در پایین مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

اطلاعات منتشر شده اخیر از این فصل، طرفداران را از گذشته بیش‌تر هیجان زده کرده است و اکنون آن‌ها در انتظار فصل آینده این سریال هستند.

برای مشاهده تمامی اخبار مربوط به گیم آو ترونز با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: Screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.