پوسترهای جدید شخصیت‌های فیلم Solo برای اولین بار منتشر شدند

6 February 2018 - 13:19

علاوه بر تیزر تریلر و تبلیغ تلوزیونی که در مسابقه Super Bowl از فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستان جنگ ستارگان) منتشر شد، استودیوی والت دیزنی و لوکاس‌فیلم اولین پوسترهای شخصیت‌های این فیلم را بصورت آنلاین منتشر کردند. شما خوانندگان عزیز می‌توانید در انتهای خبر این پوسترها را مشاهده کنید. برای خواندن جزئیات بیشتر پیرامون این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم ماجرای سفر یکی از دوست‌ داشتنی ترین شخصیت‌های جنگ ستارگان با سفینه فضایی Millennium Falcon به کهکشان بسیار دور است. هان سولو در فرار از زندگی و رفتن به دنیای خطرناک و تیره و تار جنایتکاران، این قهرمان جنگ ستارگان با چوباکا که کمک خلبان آینده است ملاقات می‌کند و با لاندو کالیریسیان که قمارباز بدنامی است، آشنا می‌شود.

فیلم Solo: A Star Wars Story، هان (آلدن ارنرایک Alden Ehrenreich)، لاندو کالیریسیان (دونالد گلاور Donald Glover) و چوباکا (جوناس سوآتامو Joonas Suotamo) را نشان می‌دهد. وودی هرلسون (Woody Harrelson) در نقش واعظ هان به نام بکت، امیلیا کلارک (Emilia Clarke)، تندی نیوتون (Thandie Newton)، پاول بتانی (Paul Bettany) و فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) نیز در این فیلم می‌درخشند.

با جدایی فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller) از این فیلم، لوکاس‌فیلم ران هاوارد (Ron Howard) کارگردان فیلم‌های A Beautiful Mind (یک ذهن زیبا) و The Da Vinci Code (کد داوینچی) را جایگزین آن‌ها کرد. هنوز مشخص نیست اعتبار ساخت این فیلم چطور بین آن‌ها تقسیم می‌شود اما وقتی هاوارد کار را تحویل گرفت ۳/۴ آن فیلم‌برداری شده بود.

فیلم Solo: A Star Wars Story در تاریخ ۲۵ مه ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.