بوید هالبروک و شانت رنه ویلسون به جمع بازیگران فیلم Indiana Jones 5 پیوستند

15 May 2021 - 13:24
Indiana Jones 5

براساس گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، شانت رنه ویلسون به همراه بوید هالبروک به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم‌ «ایندیانا جونز ۵» اضافه شده‌اند.

هریسون فورد (Harrison Ford) قرار است بار دیگر در نقش نمادین خود در این فیلم به ایفای نقش بپردازد و فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) به همراه مس میکلسن (Mads Mikkelsen) نیز در کنار او در این پروژه نقش‌آفرینی خواهند کرد. مس میکلسن در نقش منفی این فیلم ظاهر خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که بوید هالبروک (Boyd Holbrook) و شانت رنه ویلسون (Shaunette Renée Wilson) قرار است نقش چه کاراکترهایی را در این فیلم ایفا کنند ولی احتمال دارد که بوید هالبروک نقش مهمی را در آینده این فرنچایز داشته باشد چرا که در مقطعی در گذشته کمپانی‌های دیزنی و Lucasfilm به دنبال جایگزین کردن هریسون فورد توسط کریس پرت (Chris Pratt) بوده‌اند و اکنون نیز امکان دارد که بوید هالبروک گزینه بعدی این کمپانی‌ها برای جایگزینی هریسون فورد در این فرنچایز باشد.

کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام جیمز منگولد (James Mangold) قرار است وظیفه هدایت این فیلم اکشن و ماجراجویانه را بر عهده داشته باشد. تولید‌کنندگان این پروژه را نیز استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، کاتلین کندی (Kathleen Kennedy)، سیمون امانوئل (Simon Emanuel) و فرانک مارشال (Frank Marshall) تشکیل می‌دهند. علی‌رغم این‌که استیون اسپیلبرگ وظیفه کارگردانی چهار قسمت پیشین این فرنچایز را بر عهده داشته ولی او قسمت پنجم این فرنچایز را کارگردانی نخواهد کرد.

با این وجود براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، او به صورت نزدیکی در تولید قسمت پنجم این فرنچایز همکاری خواهد کرد چرا که انتظار می‌رود این فیلم آخرین حضور هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز باشد. جان ویلیامز (John Williams)، آهنگساز افسانه‌‌ای چهار قسمت پیشین این فرنچایز نیز قرار است وظیفه تنظیم کردن آهنگ‌های قسمت پنجم این فرنچایز را بر عهده داشته باشد.

جزئیات داستانی فیلم Indiana Jones 5 هنوز مخفی مانده ولی انتظار می‌رود که روند فیلم‌برداری این پروژه در زمانی در فصل تابستان امسال آغاز شود و در سال ۲۰۲۲ نیز آماده پخش شود.

با وجود این‌که بوید هالبروک بیشتر برای بازی در سریال جنایی و درام شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان Narcos شناخته شده ولی او با نقش‌آفرینی در نقش منفی فیلم Logan در مقابل هیو جکمن (Hugh Jackman) که یکی از بهترین فیلم‌های کمیک بوکی ساخته شده در تاریخ می‌باشد، به شهرت کنونی خود دست پیدا کرده است.

از دیگر کارهای این بازیگر می‌توان به فیلم The Predator اشاره کرد. به غیر از فیلم Indiana Jones 5، بوید هالبروک قرار است در آینده در پروژه‌هایی از جمله سریال The Sandman شبکه اینترنتی نتفلیکس، فیلم ترسناک و مهیج کمپانی Blumhouse Productions با نام Vengeance که به‌تازگی روند فیلم‌برداریش به پایان رسیده، سریال شبکه FX با نام Platform و همچنین فیلم‌های Eight for Silver و Beckett نیز ظاهر شود.

شانت رنه ویلسون بیشتر برای بازی در سریال درام شبکه Fox با عنوان The Resident شناخته شده ولی با این حال او در فیلم Black Panther نیز در نقش یکی از بادیگاردهای شخصی کاراکتر پانگ سایه نیز نقش‌آفرینی کرده است. از دیگر کارهای این بازیگر می‌توان به سریال Billions شبکه Showtime و سریال Into the Dark کمپانی Blumhouse اشاره کرد.

فیلم Indiana Jones 5 قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.