قرارداد دیزنی و فاکس در تابستان ۲۰۱۹ نهایی می‌شود

16 April 2018 - 11:01

قرارداد ببین دیزنی (Disney) و فاکس (Fox) ممکن است در تابستان بعدی نهایی شود. دنیای هالیوود در آینده‌ای نزدیک دچار تحولی خواهد شد. با ایجاد فضایی رقابتی در بین استودیوها و تمرکز بیشتر بر روی فرانچایزها، صنعت فیلم رقابتی‌تر از هر زمان ممکن خواهد شد. دیزنی باید با این شرایط سازگار شده و فرانچایزهایی مثل Star Wars «جنگ ستارگان» و لایو اکشن‌های دیگر را زیر یک سقف بیاورد. برای آگاهی ازجزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

یک دلیل کلیدی در تصمیم فاکس برای فروش این شرکت به دیزنی وجود داشته است. دیزنی در اواخر سال گذشته این معامله را انجام داد و این به آن معنی است که اکنون تنها باید از چند حلقه‌ی قانونی بگذرد و به نظر می‌رسد که همه چیز در حال پیشرفت است.

Deadline گزارش می‌کند که در جلسه‌ی اخیر انجمن فاکس، رئیس شرکت فاکس قرن بیست و یکم یعنی پیتر رایس (Peter Rice) به کسانی که در این گردهم‌آیی حضور داشتند خاطر نشان کرد که آن‌ها باید انتظار داشته باشند که این قرارداد تا تابستان ۲۰۱۹ به مرحله‌‌ی پایانی برسد. به طور دقیق‌تر می‌توان گفت در بدترین حالت یکسال دیگر این قرار داد به طور ۱۰۰ درصد انجام شده است.

این معامله مسلما بسیار پیچیده است چرا که دیزنی (یکی از بزرگترین استودیوهای هالیوود) به نظر می‌رسد که در حال خریدن یکی دیگر از غول‌های هالیوود (رقیب خود) یعنی فاکس است. تا کنون چندین تلاش توسط Comcast برای مداخله انجام شده است و آنها تنها می توانند در خرید شرکت تلویزیونی بین المللی Sky شرکت کنند. اما تمام کسانی که در قرارداد بین دیزنی و فاکس فعالیت دارند تنها به خاطر این است که اطمینان حاصل شود این قرارداد به درستی به پیش می‌رود و خوب قطعا ترجیح می‌دهند هرچه سریعتر این اتفاق بیوفتد. اگرچه این قرارداد به طور قانونی انجام شده است اما دیزنی هنوز دارایی های فاکس را در اختیار ندارد. اما این به این معنا نیست که تغییرات به زودی اعلام نشوند. دیزنی قبلا تغییراتی را در سرویس خود اعلام کرده است. چنین تغییراتی به احتمال زیاد همچنان ادامه خواهد داشت تا زمانی که قرارداد به صورت قانونی تایید شود.

اگر تابستان بعدی تاریخ رسمی برای نهایی کردن قرارداد باشد، آن موقع است که ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که چطور شخصیت‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرند. استودیو مارول نمی‌تواند از X-Men «مردان ایکس» یا Fantastic Four «چهار شگفت انگیز» تا زمانی که قرارداد منعقد شود استفاده کند. بنابراین هواداران نباید انتظار داشته باشند که هیچ یک از شخصیت‌هارا تا سال ۲۰۲۰ یا اوایل ۲۰۲۱ ببینند. اگرچه دیزنی شخصیت‌های مارول را به روی صحنه خواهد آورد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.