امکان همکاری مجدد دیکاپریو و اسپیلبرگ در فیلمی بیوگرافی

18 May 2018 - 18:09

به تازگی Deadline با‌ خبر شده است که لئوناردو دیکاپریو (Leonardo DiCaprio) به همراه استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) در حال مذاکره برای اولین بار بعد از ۱۵ سال هستند تا فیلمی از زندگی نامه‌ی ژنرال Ulysses S. Grant بسازند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر همه چیز طبق روال برنامه پیش رود و صحبت‌ها با بازیگران و کارگردان فیلم به سرانجام برسد، این نمایش بعد از فیلم کمدی بیوگرافی Catch Me If You Can که در سال ۲۰۰۲ ساخته شده بود و دیکاپریو در کنار تام هنکس (Tom Hanks) بازی می‌کرد بعد از ۱۵ سال اولین همکاری دیکاپریو در کنار اسپیلبرگ که اخیرا فیلم The Post را کارگردانی کرده است، خواهد بود.

اسپیلبرگ به تازگی فیلم The Post را ساخته است، او همچنین به خاطر ساخت فیلم Ready Player One توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. اگرچه قرار است که پنجمین مجموعه از فرانچایز Indiana Jones و اقتباس West Side Story توسط اسپیلبرگ ساخته شود اما به نقل از Deadline، اسپیلبرگ، ساخت این فیلم بیوگرافی را الویت خود قرار داده است.

دیکاپریو در لیست کاری خود برای چند سال آینده‌اش نقش‌هایی را برعهده دارد. سه سال از بازی او در فیلم The Revenant می‌گذرد، فیلمی که با بازی در آن توانست برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر برای اولین بار درکارنامه‌ی کاری خود شود. مذاکرات برای زمانی برنامه ریزی شده است که هر دوی آن‌‌ها (اسپیلبرگ و دیکاپریو) بتوانند پروژه‌ی ساخت فیلم را آغاز کنند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.