پخش سریال The Hunt نوشته جوردن پیل به آمازون رسید

19 May 2018 - 23:00

خبرگزاری هالیوود‌ریپورتر گزارش داد که آمازون فیلمنامه سریال The Hunt (شکار) نوشته‌ی جوردن پیل (Jordan Peele) را که درامی است درمورد نازی‌ها، از او خواسته است. دیوید ویل (David Weil) سریال The Hunt (شکار) را ایجاد نمود و همچنین به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این مجموعه به طور مستقیم برای پخش به صورت سریالی سفارش داده شده است و هر اپیزود آن ده ساعت خواهد بود. The Hunt (شکار) داستان گروهی از شکارچیان شناخته شده را روایت خواهد کرد که در سال ۱۹۷۷ در نیویورک زندگی می‌کنند. شکارچیان کشف می‌کنند که صدها تن از مقامات سابق نازی در میان آن‌ها زندگی می‌کنند و قصد دارند تا رایش چهارم را در ایالات متحده ایجاد کنند. سپس این گروه از شکارچیان تصمیم می‌گیرند تا عدالت را درمورد نازی‌ها برقرار و برنامه‌های جنایتکارانه آن‌ها را خنثی کنند. این داستان از حوادث زندگی واقعی الهام گرفته شده است.

کمپانی Monkeypaw Productions متعلق به جوردن پیل (Jordan Peele) با همکاری کمپانی Sonar Entertainment، پروژه The Hunt (شکار) را تولید خواهند کرد. این سریال زمانی در سرتاسر جهان توزیع خواهد شد که ابتدا در آمازون پخش شود. درحال‌حاضر، هیچ تاریخ انتشاری برای این مجموعه اعلام نشده است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.