بازیگران اصلی فیلم بعدی جوردن پیل مشخص شدند

10 January 2021 - 22:32

جوردن پیل (Jordan Peele) کارگردان فیلم Get Out، به دنبال امضای قرارداد با دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) و جسی پلمونس (Jesse Plemons) به عنوان بازیگران اصلی پروژه‌ی جدید و مرموز خودش است. با سینما فارس همراه باشید.

گزارش‌ها حاکی از این است که این سازنده‌ی فیلم‌های ترسناک، از دو بازیگر مستعد برای پروژه بعدی‌اش دعوت کرده است. گفته می‌شود پیل به دنبال استخدام مجدد ستاره‌ی فیلم Get Out، دنیل کالویا است و در عین حال به حضور جسی پلمونس بازیگر سریال Breaking Bad در فیلمش علاقه دارد. ایده‌ی اصلی این است که هر دو در این پروژه بدون عنوان نقش‌های اصلی بازی کنند.

شخصیت‌های این فیلم یک مرد شرور، با سنی حدود ۲۰ الی ۵۰ سال و وینستون کلیز، یک شخصیت فرعی است. شخصیت اصلی داستان مردی به نام آرتی، به عنوان یک مرد صرب یا بومی آمریکایی در ۲۰ تا اوایل ۳۰ سالگی توصیف می‌شود. او بومی لس‌آنجلس است و در بخش الکترونیک یک فروشگاه خرده فروشی کار می‌کند.

در ضمن وینستون کلیز یک شخصیت فرعی و یک عکاس هنرهای زیبا است. او وسواس حرفه‌ای زیادی در کارش دارد. وینستون از نظر عاطفی متعادل است. دنیل کالویا و جسی پلمونس، طی چند سال اخیر ثابت کرده‌اند که دو جوان با استعداد در عرصه‌ی سینما هستند. کالویا با بازی در تریلر بیوگرافی Judas and Black Messiah به عنوان یک حرفه‌ای شناخته می‌شود. پیش از این نیز در پروژه‌های مطرح دیگری مانند Fargo ،Black Mirror ،Vice و The Irishman مارتین اسکورسیزی حضور داشته است.

جوردن پیل تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نوشتن پروژه‌ی فعلی را بر عهده خواهد داشت و وین روزنفلد، ایان کوپر و پیتر گراف نیز برای تهیه‌کنندگی با او همکاری می‌کنند. در حالی که پیل کار خود را در سبک کمدی آغاز کرده، اما به سرعت به‌عنوان یک استاد در ژانر ترسناک مدرن شناخته شد. فیلم Get Out ثابت کرد که یک موفقیت بزرگ تجاری است، با فروش جهانی ۲۵۵ میلیون دلار، در مقابل بودجه‌ی ۴٫۵ میلیون دلاری که چهار نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد را هم به دست آورد. بنابراین، جای تعجب نیست که چرا پیل این‌قدر مشتاق است که دوباره با کالویا همکاری کند.

منبع: مووی‌وب

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.