فیلم Get Out 2 توسط جوردن پیل ساخته نخواهد شد

24 February 2020 - 12:00

جیسون بلوم (Jason Blum) تهیه‌کننده فیلم برو بیرون (Get Out) و بنیان‌گذار شرکت Blumhouse در مصاحبه‌ای اعلام کرد دنباله‌ی این فیلم توسط کارگردان قبلی یعنی جوردن پیل (Jordan Peele) ساخته نخواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

گفتنی است این اثر اولین فیلم کارگردانی شده توسط پیل در سال ۲۰۱۷ بوده است. این فیلم داستان کریس واشینگتون با بازی دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) را دنبال می‌کند، که برای دیدار اول با خانواده‌ی نامزدش آماده می‌شود. با اینکه به او گفته شده نگران چیزی نباشد، کریس به دلیل سیاه پوست بودن و ورود به دنیای سفید پوستان احساس خوبی ندارد. پس از مدتی کریس در شرایط دشوار و پیچیده‌ای قرار گرفته و هم چیز به هم می‌ریزد. فیلمی در ژانر ترسناک و اجتماعی که به موفقیت بسیاری نیز دست یافت.

این فیلم به نویسندگی پیل، بودجه‌ای ۴٫۵ میلیون دلاری داشت. اما در باکس آفیس جهانی به درآمدی ۲۵۵ میلیون دلاری دست پیدا کرد. باید اشاره کنیم که این فیلم با استقبال بسیار خوب منتقدان نیز مواجه شده و همگان از آینده‌ی درخشان پیل به عنوان نویسنده و کارگردان و به دلیل شوخ طبعی و تنش مثال زدنی فیلمش گفته‌اند. در نتیجه موفقیت، این اثر در جشنواره‌های بسیاری به نامزدی چندین جایزه در آمد. در ۹۰مین مراسم آکادمی اسکار، این فیلم نامزد جایزه‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر و بهترین فیلمنامه شده بود. پیل جایزه بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد.

با توجه به موفقیت چشم گیر فیلم اول و در نظر گرفته شدن به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های دهه اخیر، جای تعجب نیست که سازندگان از وجود ادامه‌ای بر آن صحبت کنند. اما با توجه به صحبت‌های اخیر جیسون بلوم، طرفداران به این زودی‌ها ادامه‌ی فیلم را نخواهند دید. در مصاحبه‌ای با سایت خبری Observer، بلوم از صحبت‌های خود در سال ۲۰۱۸ عقب نشینی کرد. وی ازاظهارات گذشته خود صرفا به عنوان “آرزو” یاد کرد.

بلوم افزود که او عاشق یک دنباله است و تأکید کرد که چگونه موضع خود در مورد آن تغییر نکرده است، اما او فقط می خواهد در صورت دخیل شدن پیل دوباره داستان را بازنگری کند. بلوم در نهایت اشاره می‌کند که پیل قصد کار روی یک دنباله را ندارد. شایان ذکر است که خود پیل اعتراف کرده که وسوسه شده است تا جهان کریس واشنگتن را دوباره مرور کند. به نظر می‌رسد پیل در حال حاضر روی پروژه‌های جدیدی همچون سریال US کار می‌کند. اما اگر این ایده صحیح باشد، جای شک نیست که که کارگردان تحسین شده دوباره فیلم ترسناک اجتماعی را بسازد که چنین اثر غیرقابل انکاری بر سینما گذاشته است.

منبع: Screenrat

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.