شبکه نتفلیکس سریال Thirteen Reasons Why را برای فصل سوم تمدید کرد

7 June 2018 - 16:16

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال Thirteen Reasons Why برای فصل سوم تمدید شد. این خبر از طریق ویدئو کوتاهی اعلام شد که دبیرستان Liberty را نشان می‌داد که روی یکی از کمدهای آن عدد سه با اسپری نوشته شده بود. تمدید این سریال سورپریز کوچکی بود؛ Thirteen Reasons Why یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس شده و با وجود نقدهای متفاوتی که به فصل دوم شد، طرفداران این سریال جنجالی از آن استقبال می‌کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل سوم این سریال اواخر امسال فیلمبرداری می‌شود تا سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس پخش شود. برایان یورکی (Brian Yorkey) تهیه کننده و سلنا گومز تهیه کننده اجرایی آن خواهند بود. همانند فصل‌های اول و دوم، فصل سوم نیز ۱۳ قسمت خواهد داشت. جزئیات بیشتری پیرامون این سریال و داستان آن منتشر نشده اما فصل دوم معماهایی داشت که باید حل شوند. بار آخر کلی جنسن (دیلان مینت) را دیدیم که با اسلحه به اموال مدرسه خسارت زد در حالی که پلیس به تماس‌های مربوط به تیراندازی جواب می‌داد. تیرانداز واقعی، تایلر دان (با بازی دوین درود) بود که با تونی (کریستین ناوارو) فرار کرده بود.

بیشتر فصل دوم برای کلی، افشاگری درباره خودکشی حنا بود. ما سرانجام دیدیم که این اتفاق افتاد و روح حنا او را ترک کرد؛ کاترین لنگ‌فورد (Katherine Langford) عدم حضورش در فصل سوم را تایید کرده است. این باعث می‌شود این فیلم به داستان دیگری بپردازد، مانند بهبودی تایلر و اینکه چه اتفاقی برای کلویی که بچه برایس را باردار است می‌افتد. با اینکه کلویی می‌داند برایس متجاوز است، تصمیم می‌گیرد کنار او بماند چون می‌داند باردار است.

امیدواریم فصل سوم به دیگر شخصیت‌های فصل دوم این امکان را دهد تا خود را نشان دهند. برایس کَس (Bryce Cass) در نقش سایرس بازی خوبی در نقش دوست مشکل‌ساز تایلر داشت و اگر بازی بیشتری از او یا دیگر شخصیت‌ها مانند زک دمپسی (راس باتلر)، مارکوس کول (استیون سیلور) و سایرین که می‌خواهند به دانشگاه بروند ببینیم بهتر است.

سریال Thirteen Reasons Why با نمایش خودکشی گرافیکی در فصل اول و دو و صحنه‌ تجاوز و تعرض ناراحت‌کننده در پایان فصل دوم قبل از تیراندازی در مدرسه به شهرت جنجالی دست یافته است.‌ بدون شک این سریال ادامه خواهد داشت هرچند باید منتظر ماند و دید چقدر دانش‌آموزان دبیرستان لیبرتی تحمل دارند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.