مل گیبسون درباره‌ی دنباله‌ی احتمالی The Passion of the Christ صحبت می‌کند

2 September 2016 - 13:00

درام مذهبی مل گیبسون (Mel Gibson)،  The Passion of the Christ «مصائب مسیح»، که در سال ۲۰۰۴ اکران شد، در کمال تعجب با فروش ۶۱۱ میلیون دلاری در سراسر جهان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ شد. The Passion of the Christ «مصائب مسیح» با این فروش در بین ۱۵۰ فیلم پرفروشی قرار گرفت که نه دنباله بود و نه قرار بود از آن دنبال‌های ساخته شود.

این موضوع که The Passion of the Christ «مصائب مسیح» دنباله‌ای ندارد؛ شاید تغییر کند. مل گیبسون که در اوایل سال جاری به برای ساختن فیلم Hacksaw Ridge به صندلی کارگردانی بازگشت؛ درباره‌ی دنباله‌ی احتمالی The Passion of the Christ «مصائب مسیح» صحبت کرد:

در واقع این فیلم The Passion 2 نیست و نام آن The Resurrection «رستاخیز» است. البته این موضوع خیلی مهمی هست و نیاز دارد که به خوبی در این مورد کار شود؛ چون ما نمی‌خواهیم تنها یک نفسیر ساده از موضوع رستاخیز داشته باشیم. برای مطالعه، تحقیق، و تجربه‌ی عمیق این موضوع به زمان نیاز دارد و راندال والاس (Randall Wallace) با تلاش زیاد در حال انجام این کار هست. راندال والاس اعلاوه بر اینکه یک نویسنده‌ی خوب است یک کارگردان ماهر نیز هست و فیلم‌های We Were Soldiers «ما سرباز بودیم» و Heaven Is For Real «بهشت واقعی است»  کارگردانی کرده است. پس به این ترتیب به راحتی می‌توان گفت که او شخص قابلی برای این کار است.

راندال والاس که مل گیبسون به او اشاره داشت؛ سابقه‌ی نامزد شدن برای دریافت جایزه اسکار در سال ۱۹۹۵ برای نوشتن نمایشنامه‌ی فیلم باشکوه و حماسی Braveheart «دلاور» دارد. در واقع راندال والاس و مل گیبسون سابقه همکاری زیادی با هم دارند و آثار به یادماندنی یسیاری را با هم کاری هم خلق کرده‌اند. همانطور که مل گیبسون اشاره کرد؛ والاس به نتهایی فیلم‌هایی مثل The Man In The Iron Mask «مردی در ماسک آهنی»، We Were Soldiers «ما سرباز بودیم»، Heaven Is For Real «بهشت واقعی است» و Secretariat «دبیرخانه» را ساخته است، ولی به نظر می‌رسد که فیلم The Resurrection «رستاخیز» بهترین آن‌ها باشد.

شاید چیزی که مل گیبسون را از انجام این پروژه دور نگه می‌داشت؛ رفتار زننده و جنجالی او با یک افسر پلیس بود و دیگری مربوط به اتفاقات شرم آوری بود که با همسر خود رخ داد. این موضواع باعث شد که مل گیبسون برای چند وقتی به دور صحنه‌ی سینما بگذراند. به نظر می‌رسد که مل گیبسون امسال را با قدرت آغاز کرد اولین فیلم او Blood Father بود. فیلم Hacksaw Ridge به کارگردانی مل گیبسون نیز شرایط خیلی خوبی برای فصل جوایز دارد. داستان این فیلم با بازی اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) درباره‌ی نبرد اوکیناوا (Battle of Okinawa) است.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.