پیوستن بازیگران جدید به پروژه اقتباسی شبکه نت‌فلیکس از رمان استیون کینگ

9 August 2018 - 14:00

هالیوودریپورتر تایید کرد که پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)، لیسلا دی الیوریا (Laysla De Oliveria) و هریسون گیلبرتسون (Harrison Gilbertson) به پروژه جدید شبکه نت‌فلیکس پیوسته‌اند تا در کنار جیمز مارسدن (James Marsden) در فیلمی که این شبکه براساس اقتباس رمان In the Tall Grass نوشته‌ی استیون کینگ (Stephen King) خواهد ساخت، به ایفای نقش بپردازند. با سینماگیمفا همراه باشید.

این رمان که کینگ آن را به همراهی پسرش جو هیل (Joe Hill) به رشته تحریر درآورده، روایت‌گر خواهر و برادری است که پس از شنیدن صدای کمک خواستن یک پسر، خودشان را به خطر می‌اندازند و قدم به چمنزاری وسیع در کانزاس می‌گذارند اما خیلی زود متوجه می‌شوند که ممکن است اصلا راه خروجی وجود نداشته باشد.

وینچنزو ناتالی (Vincenzo Natali) که به سبب ساخت فیلم‌های ترسناکی چون Cube (مکعب) و Splice (پیوند زدن) شناخته شده است، فیلمنامه این پروژه اقتباسی را نوشته و کارگردانی می‌کند. دی الیوریا در این فیلم نقش بکی (Becky) را ایفا خواهد کرد که در حال آماده شدن برای آغاز نخستین سال خود در دانشگاه به عنوان یک زن برجسته می‌باشد؛ زنی مصمم و نفوذناپذیر که درونش در مورد زندگی تعارضی سخت وجود دارد. جزئیات نقش‌های گیلبرتسون و ویلسون هنوز مشخص نشده است.

این فیلم که درحال‌حاضر مراحل تولید خود را در تورنتو می‌گذراند، توسط استیون هوبان (Steven Hoban)، جیمی میلر (Jimmy Miller) و ام. رایلی (M. Riley) تهیه و تولید می‌شود.

نوشته‌های استیون کینگ همواره به عنوان کالایی داغ برای ساخت فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی مورد اقتباس قرار گرفته‌اند؛ به‌طوریکه تنها در سال گذشته چهار فیلم IT (آن)، The Dark Tower (برج تاریک)، ۱۹۲۲ و Gerald’s Game (بازی جرالد) براساس اقتباس از کتاب‌های او ساخته شدند. دو فیلم آخر نیز توسط همین شبکه نت‌فلیکس تهیه و توزیع شد.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.