هیلاری سوانک نقش اصلی فیلم Fatale را بازی خواهد کرد

11 August 2018 - 10:00

«هیلاری سوانک» (Hilary Swank)، که برای ایفای نقش در فیلم‌های Million Dollar Baby «دختر میلیون دلاری» و Boys Don’t Cry «پسرها گریه نمی‌کنند» جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرده، قرار است به عنوان نقش اصلی در فیلم نوآر و هیجانی Fatale «اغواگر» ساخته‌ی «دیان تیلور» (Deon Taylor) حضور داشته باشد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

«اغواگر»، داستان مردی متاهل را روایت می‌کند که با فریب یک کارآگاه پلیس زن (با بازی سوانک)، وارد یک نقشه قتل می‌شود. سوانک اخیرا در سریال Trust «اعتماد» از شبکه «اف‌ایکس» حضور داشته و همچنین تولید فیلم هیجان‌انگیز و علمی-تخیلی I Am Mother «من مادر هستم» را هم به پایان رسانده. از فیلم‌های پیش‌روی او می‌توان به What They Had «چیزی که آن‌ها داشتند» اشاره کرد که بازیگرانی از جمله «ماکیل شنون» (Michael Shannon)، «بلایث دانر» (Blythe Danner) و «جاش لوکاس» (Josh Lucas) هم در آن هنرنمایی کرده‌اند.

دیان تیلور که Meet the blacks «دیدار با سیاه‌پوستان» و Traffik «ترافیک» را در کارنامه دارد، علاوه بر کارگردانی این اثر، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی آن را هم به همراه «رکسانا اونت» (Roxanne Avent) و «رابرت اف. اسمیت» (Robert F. Smith) برعهده دارد. فیلم‌نامه‌ی اغواگر توسط «دیوید لاگری» (David Loughery) نوشته شده که برای فیلم‌های Lakeview Terrace «لیک‌ویو تراس»، Penthouse North «پنت‌هاوس شمالی» و Obsessed «غرق» شناخته می‌شود.

تیلور درباره‌ی حضور سوانک در این فیلم گفته:

«نمی‌توانم بگویم چقدر برای حضور هیلاری در این نقش هیجان‌زده هستیم. نمایش سرسختی، باهوشی و زیبایی در یک نقش کار سختی است، اما زمانی که هیلاری سوانک را برای ایفای آن داشته باشید، نفس راحتی خواهد کشید و همه‌چیز هیجان‌انگیز می‌شود. ما از ساخت این فیلم کاملا خوشحال هستیم و می‌گذاریم تا هیلاری کاری که در آن بهترین است، یعنی تسخیر صفحه‌ی نمایش را انجام دهد.»

مراحل تولید اغواگر ماه دیگر در شهر لس‌ آنجلس آعاز می‌شود و رکسانا اونت بر روی روند ساخت نظارت خواهد داشت. هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای این اثر در نظر گرفته نشده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.