دنیل کریگ در فیلم Knives Out به کارگردانی رایان جانسون بازی خواهد کرد

5 September 2018 - 11:05

Deadline گفته است که دنیل کریگ (Daniel Craig) بازیگر فیلم‌ Logan Lucky و جیمز باندِ فیلم Skyfall قرار است در فیلم Knives Out نقش یک کارآگاه را بازی کند. کارگردان و نویسنده‌ی این فیلم رایان جانسون (Rian Johnson) کارگردان Star Wars: The Last Jedi است. ایالات متحده‌ی آمریکا و چند توزیع کننده‌ی خارجی قرار است همین هفته این پروژه را به جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو بیاورند. جانسون قبل از اینکه اولین فیلم «جنگ ستارگان» در سه گانه‌ی جدید را برای Lucasfilm بسازد، به این فیلم خواهد پرداخت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Knives Out داستان یک قاتل مدرن اما به سبک کلاسیک را روایت می‌کند. ظاهرا خریداران اصلی، فیلمنامه را شب گذشته دریافت کرده‌اند و انتظار یک حراج احتمالی هم می‌رود. جانسون و رم برگمن (Ram Bergman) که دستیار تهیه کننده است، در TIFF (جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو) خریداران را ملاقات خواهند کرد.

گفته‌ها حاکی از آن است که کریگ قرار است در ماه نوامبر در فیلم Knives Out بدرخشد و جانسون، کسی که فیلمنامه را نوشته است و در کنار برگمن تهیه کنندگی آنرا نیز بر عهده دارد، Knives Out را قبل از ورود به دنیای «جنگ ستارگان» خواهد ساخت. با خروج غیر منتظره‌ی دنی بویل (Danny Boyle) از فیلم Bond 25، جانسون و برگمن از فرصت استفاده کرده و کریگ را قبل از بازگشت به نقش جیمز باند، به Knives Out آوردند.

جانسون گفت:

من همیشه هوادار او بوده‌ام و می‌خواستم با او (کریگ) کار کنم و هنگامی که روی فیلمنامه کار می‌کردم، من و رم این سوال را از خودمان پرسیدیم که چه کسی کارآگاه خواهد شد؟ سپس سرندیپیتی! به ما گفت که شاید دنیل بتواند و همین هم شد! او یک بازیگر با توانایی‌های بالاست و ما به دنبال یک کارآگاهِ به روز هستیم و با دنیل برای ساختن یک پوآروی جدید همکاری می‌کنیم.

جانسون در تابستان نسخه‌ی معاصری از راز یک قتل بزرگ را نوشت. او اشاره کرد که برای سالها طرفدار آگاتا کریستی (نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی) بوده است و برای بیش از یک دهه است که رمز و راز داستان قتل خودش را می‌نویسد. به عنوان شاهدی از عشق او به این ژانر می‌توانید عکس زیر را که توییتی است که این نویسنده و کارگردان را در کنار ادگار رایت (Edgar Wright) کارگردان Baby Driver «بیبی درایور» نشان می‌دهد ببینید. آنها به لندن آمده‌اند تا اجرای The Mousetrap که اجرای یک مرگ راز آلود است و توسط کریستی نوشته شده است را ببینند.

جانسون و برگمن اکنون و با کمک CAA Media Finance و FilmNation در حال بنیان‌گذاری یک شرکت بدون نام برای ساخت فیلمهایشان هستند. گلن بسنر (Glen Basner)، مدیر عامل FilmNation، اخیرا با این دو نفر در فیلم‌های Brick، The Brothers Bloom و Looper کارکرده است.

برگمن گفت:

گلن تمام فیلم‌های رایان به جز «جنگ ستارگان» را فروخت. ما با Looper به کن رفتیم و این فروش را به خوبی تماشا کردیم. این یک زمان متفاوت در این کار است اما ما ازینکه بعنوان سرمایه گذاران و تهیه کنندگان حضور داشتیم هیجان‌زده بودیم. اولویت ما پیدا کردن بهترین توزیع کننده در هر منظقه است و اینکه با خریداران صحبت کنیم و ببینیم کدامیک برای فیلم بهتر هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.