حضور ادوارد نورتون در قسمت دوم فیلم Knives Out

12 May 2021 - 14:01

ادوارد نورتون، جدیدترین بازیگری است که به قسمت دوم فیلم موفق چاقوکشی اضافه شده است.

ریان جانسن (Rian Johnson) برای قسمت دوم فیلم موفق چاقوکشی (Knives Out)، در حال جمع کردن بازیگران مطرح زیادی است. پس از آن که روز قبل اعلام شد که دیو باتیستا (Dave Bautista) در این فیلم حضور خواهد داشت، اکنون نام یک بازیگر دیگر برای این فیلم مشخص شده است.

ادوارد نورتون (Edward Norton)؛ بازیگر مطرح آمریکایی، جدیدترین عضو این فیلم است که به تازگی قرارداد بازی در این فیلم را امضا کرده است. این اولین همکاری نورتون با شبکه استریم نتفلیکس است.

علاوه بر باتیستا، نورتون در این فیلم همبازی دنیل کریگ (Daniel Craig) خواهد شد که به مانند قسمت اول، در این قسمت نیز به عنوان نقش اول داستان به هنرنمایی خواهد پرداخت.

از داستان فیلم خبری اعلام نشده است و به مانند باتیستا، درباره نقشی که نورتون در آن بازی خواهد کرد نیز خبری نداریم. تنها می‌دانیم که کارآگاه بنویت بلانک (با بازی کریگ) باید یک معمای قتل دیگر را که مظنونین زیادی نیز دارد، حل کند.

جانسون به مانند نسخه نخست، فیلم‌نامه این اثر را نوشته و آن را کارگردانی خواهد کرد. لازم به ذکر است که این فیلم قرار است قسمت سوم نیز داشته باشد که جانسون و کریگ در آن حضور خواهند داشت.

فیلم‌برداری این فیلم از چند ماه دیگر در کشور یونان آغاز خواهد شد و هنوز زمان اکران این فیلم مشخص نشده است.

منبع: deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.