دیوید باتیستا به جمع بازیگران فیلم Knives Out 2 پیوست

11 May 2021 - 14:33
Knives Out 2

دیوید باتیستا قرار است در قسمت دوم فیلم «چاقوکشی» برای شبکه اینترنتی نتفلیکس به ایفای نقش بپردازد.

با آماده شدن کمپانی نتفلیکس برای منتشر کردن فیلم دیگر این بازیگر با عنوان Army of the Dead، این کمپانی اکنون او را برای بازی در قسمت دوم فیلم Knives Out در کنار همبازی‌اش در فیلم Spectre یعنی دنیل کریگ (Daniel Craig) استخدام کرده است.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلم‌نامه قسمت اول فیلم Knives Out را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام ریان جانسن (Rian Johnson) بر عهده داشته است. او قرار است بار دیگر در نقش کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس این پروژه، در ساخت قسمت دوم این فیلم نیز نقش داشته باشد. با وجود این‌که جزئیات داستانی فیلم Knives Out 2 هنوز مشخص نشده ولی این فیلم قرار است درست مانند قسمت اولش، معمای قتل دیگری با گروه بازیگری بزرگی باشد که در رأس آن‌ها کاراکتر دنیل کریگ با نام بنو بلان برای حل کردن این معما، حضور خواهد داشت.

ریان جانسن و رام برگمن (Ram Bergman) قرار است وظیفه تولید‌کنندگی این پروژه را برای کمپانی نتفلیکس بر عهده داشته باشند. این پروژه جدیدترین فیلم کمپانی نتفلیکس با نقش‌آفرینی دیوید باتیستا (Dave Bautista) در آن، خواهد بود.

همانطور که گفته شد، این بازیگر پیش از این نیز در فیلم دیگر این کمپانی با عنوان Army of the Dead که فیلمی با موضوع سرقت و زامبی می‌باشد، نقش‌آفرینی کرده است. این فیلم که جدیدترین فیلم کارگردانی شده توسط زک اسنایدر (Zack Snyder) می‌باشد، قرار است به‌زودی در تاریخ ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود و علاوه بر این، فیلم Army of the Dead به مدت یک هفته، در سینماهای منتخب نیز اکران خواهد شد.

دیوید باتیستا شهرت کنونی خود را مدیون نقش‌آفرینی‌اش در نقش کاراکتری با نام درکس نابودکننده (Drax the Destroyer) در سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy استودیو‌های مارول می‌باشد. او در آینده نیز قرار است دوباره در این نقش، در قسمت بعدی فیلم Thor با عنوان Thor: Love and Thunder و همچنین قسمت سوم از سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy با عنوان رسمی Guardians of the Galaxy Vol. 3 حاضر شود.

به نظر می‌رسد که استعداد‌های این بازیگر بیشتر با حضور در جمع بازیگران بزرگ شکوفا می‌شود، بنابراین نقش‌آفرینی‌اش در قسمت دوم فیلم Knives Out، ایده بسیار جالبی خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که آیا کاراکتر او در این فیلم با کاراکتر دنیل کریگ در حل کردن معمای قتل همکاری خواهد کرد یا این‌که به عنوان یکی از مظنونین به قتل در این فیلم حضور خواهد داشت.

علاوه بر این پروژه، دیوید باتیستا به‌زودی در فیلم پرهزینه کمپانی برادران وارنر با عنوان Dune نیز، در کنار جیسون موموآ (Jason Momoa) دیده خواهد شد. فیلم Dune برای پخش در تاریخ یکم اکتبر امسال (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max برنامه‌ریزی شده است.

در بخش سریال‌های تلویزیونی نیز، دیوید باتیستا قرار است در فصل دوم سریال پرطرفدار کمپانی اپل با عنوان See، در نقش برادر کاراکتر جیسون موموآ حضور داشته باشد. خبر پیوستن دیوید باتیستا به جمع بازیگران فیلم Knives Out 2 را وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.