چهره جدید جوکر در ویدئو تست دوربین منتشر شد

21 September 2018 - 23:30

تاد فیلیپس (Todd Phillips) کارگردان و نویسنده فیلم جوکر، ویدئو تست دوربین جدیدی را با صدا در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرده است که واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) را با گریم جوکر نشان می‌دهد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این ویدئو را از قسمت زیر مشاهده کنید.

فیلم‌برداری اصلی فیلم در استودیو برادران وارنر آغاز گردیده و واکین فینیکس، بازیگر نامزد اسکار، نقش جوکر را ایفا می‌کند در حالی که رابرت دنیرو (Robert De Niro) بازیگر برنده اسکار، در این فیلم حضور دارد و تاد فیلیپس، نامزد اسکار، نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده فیلم است.

این فیلم جوکر، فیلمی مستقل درباره ریشه‌شناسی جوکر است و داستانی را روایت می‌کند که قبلا روی پرده نقره‌ای نشان داده نشده است. فیلیپس در این فیلم، آرتور فلک (با بازی فینیکس) را نشان می‌دهد که مرد طرد شده‌ای از جامعه است و نه تنها به مطالعه این شخصیت می‌پردازد بلکه فراتر از یک داستان پیش خواهد رفت.

چند روز پیش نیز تصاویر دیگری از فینیکس تحت عنوان  اولین تصویر غیرمنتظره از جوکر منتشر شدند که او را بدون گریم دیدیم و تصاویری از محل فیلم‌برداری فیلم در نیویورک نیز ضمیمه خبر بودند و این در حالی بود که گمانه‌زنی‌ها درباره چهره جوکر در این فیلم شروع شد و بحث میان طرفداران بالا گرفت طوری که خیلی‌ها به این تصاویر واکنش نشان دادند.

زازی بیتز (Zazie Beetz)، بیل کمپ (Bill Camp)، فرانسس کانروی (Frances Conroy)، برت کولن (Brett Cullen)، گلن فلشلر (Glenn Fleshler)، داگلاس هاج (Douglas Hodge)، مارک مارون (Marc Maron)، جاش پایس (Josh Pais) و شیا ویگهام (Shea Whigham) بازیگران این فیلم هستند.

فیلیپس این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای از اسکات سیلور (Scott Silver) می‌سازد. فیلیپس و بردلی کوپر تولیدکنندگان فیلم هستند. ریچارد باراتا (Richard Baratta)، جوزف گارنر (Joseph Garner) و بروس برمن (Bruce Berman) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

در پشت صحنه فیلم، فیلیپس در کنار لورنس شر (Lawrence Sher)؛ مدیر فیلم‌برداری، مارک فریدبرگ (Mark Friedberg)؛ طراح صحنه، جف گروث (Jeff Groth)؛ تدوین‌گر، و مارک بریجز (Mark Bridges)؛ طراح لباس، کار می‌کند.

فیلم جوکر چهارم اکتبر ۲۰۱۹ (۱۳ مهر ۹۸) روی پرده نقره‌ای می‌رود و استودیو برادران وارنر پیکچرز مسئول پخش جهانی فیلم خواهد بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • امیرعلی محمدیان پور says:

    نه، خوشم اومد. انگار ایندفعه وارنر داره یک کارایی می‌کنه.