شاندا رایمز و مت ریوز برای نت‌فلیکس آثار علمی‌تخیلی می‌سازند

5 October 2018 - 12:50

دو تن از بزرگ‌ترین نام‌های کمپانی نت‌فلیکس (Netflix) برای ساخت یک فرنچایز جدید براساس رمان علمی‌تخیلی Recursion به یکدیگر ملحق می‌شوند. شاندا رایمز (Shonda Rhimes) و مت ریوز (Matt Reeves) مشغول کار بر روی یک فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی براساس کتاب بلیک کراوچ (Blake Crouch) هستند که حقوق آن توسط کمپانی نت‌فلیکس خریداری شده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

Recursion که در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۱۹ توسط مؤسسه‌ی Crown منتشر خواهد شد روایت خلق یک فناوری قدرتمند توسط یک دانشمند نابغه است که به مردم اجازه می‌دهد تا نه‌تنها فطری‌ترین خاطرات‌شان را دوباره فعال کنند بلکه خاطراتی کاملا نو شکل دهند. این فناوری برای برخی این شانس را فراهم می‌کند که کل زندگی‌شان را دوباره طراحی کنند اما در دستان فرد اشتباهی می‌تواند دنیا را آن‌گونه که ما می‌شناسیم دگرگون کند.

رایمز خانه‌ی دیرینه‌ی خود را در شبکه‌ی ای‌بی‌سی (ABC) ترک کرد و با قراردادی پرمنفعت به نت‌فلیکس رفت. این تابستان نت‌فلیکس فهرست پروژه‌های آغازین رایمز را منتشر کرد که شامل هشت سریال است.

رایمز:

پروژه‌های نظیر این دلیل آمدن من به نت‌فلیکس است. فرصت کندوکاو در یک دنیای چندژانره به روش‌های خلاقانه به شدت هیجان‌انگیز است. مت و بلیک توانایی خارق‌العاده‌ای در ساختن کاراکترهای درگیرکننده و تصاویر خیال‌انگیز دارند. من محظوظ هستم که با آن‌ها همکاری می‌کنم.

در جبهه‌ی سینما، مت ریوز که مجموعه‌فیلم Planet of the Apes «سیاره‌ی میمون‌ها» را ارتقا داد زمام امور را بر عهده دارد. او به تازگی پروژه‌ی اقتباسی از Animal Farm «مزرعه‌ی حیوانات» به کارگردانی اندی سرکیس (Andy Serkis) را تهیه کرد.

ریوز:

رمان تأثیرگذار بلیک فرصت شگفت‌انگیزی را فراهم می‌کند که می‌توان از طریق فیلم و سریال به طور هم‌زمان به کاوش درون ساختار روایی گسترده‌ی آن پرداخت. نت‌فلیکس به گونه‌ی منحصربه‌فردی مناسب این اقدام بلندپروازانه است و من قادر نیستم همکار هیجان‌انگیزتری از شاندا رایمز را تصور کنم؛ شخصی که برای سالیان است کارهای او را تحسین می‌کنم.

کراوچ:

من از سالیان پیش طرفدار آثار مت و شاندا بوده‌ام. کار کردن با این دو غول صنعت سینما و تلویزیون بر روی اثری که به من تعلق دارد افتخار بزرگی است. نت‌فلیکس خانه‌ی ایده‌آلی‌ست برای کسانی که می‌خواهند فیلم‌ها و سریال‌های اقتباسی را به خلاقانه‌ترین شکل ممکن بسازند.

کراوچ مؤلف Good Behavior «رفتار خوب» و Wayward Pines بوده که هر دو به آثاری تلویزیونی تبدیل شده‌اند.

منبع:The Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.