انیمیشنی درباره کودکی وایکلف جین ساخته می‌شود

28 October 2018 - 22:30

نتفلیکس فیلم انیمیشنی با الهام از کودکی خواننده هایتی و موسس The Fugees، وایکلف جین (Wyclef Jean) می‌سازد. کمپانی Stampede با موسیقی‌دان برنده سه جایزه گرمی برای تولید این فیلم همکاری می‌کند. فیلم‌نامه کار را جاستین مارکس (Justin Marks) می‌نویسد که فیلم‌هایی همچون The Jungle Book و دنباله آن و Top Gun: Maverick را قلم زده است. این فیلم درباره کودکی جین در هایتی است، جاییکه او تا ۹ سالگی زندگی کرده تا اینکه خانواده‌اش به بروکلین و سپس نیو جرسی، شروع مسیر موسیقی او، مهاجرت کردند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جین درباره این فیلم اظهار داشته:

من در فقر شدیدی بزرگ شدم اما با خیالات و تصورات‌ام ثروتمند گردیدم. حالا آن تصورات با نتفلیکس به حقیقت تبدیل می‌شود و شریکان من از من خواسته‌اند به کودکان زاغه نشین سراسر دنیا بگویم هیچوقت دست از آرزو کردن نکشند.

سیلورمن و جین این فیلم را تولید می‌کنند. مدلاین نلسون (Madeline Nelson) و نیک لوین (Nick Lewin) دیگر تولید کنندگان کار هستند و لیزا زامبری (Lisa Zambri) و کارا فانو (Cara Fano) این پروژه را برای Stampede تهیه می‌کنند.

ملیسا کاب (Melissa Cobb) مدیر بخش کودک و خانواده نتفلیکس اظهار داشته:

وقتی اولین بار وایکلف پیش ما آمد و ایده‌ی قوی برای ساخت فیلم انیمیشنی درباره سفر و تکامل موسیقی خود وقتی پسر بچه‌ای در هایتی بود داشت، و در نیویورک سیتی به آرزویش رسید و گفت، ما واقعا شوکه شدیم.

انیمیشن عرصه‌ای است که به خوبی در سراسر دنیا نفوذ می‌کند و بی‌صبرانه منتظریم داستان او را با دنیا و مخاطبین‌مان به اشتراک بگذاریم.
مارکس نیز تحت تاثیر کار این خواننده قرار گرفت:

وقتی ۱۷ ساله بودم، دو تا چیز تاثیر بزرگی روی زندگیم داشتند: موسیقی وایکلف جین و روح کشورش، هایتی.‌ این فرصت به من دست داد تا به هایتی بروم و سالها کنار مردم این کشور کار کنم و دوست داشتم داستانی درباره مردم و فرهنگ این کشور بگویم. اگر روزی می‌گفتید با وایکلف همکار می‌شوم باورم نمی‌شد. این فیلم بسیار قابل احترام است و خوشحالم گرگ، Stampede و نتفلیکس آن را می‌سازند.

سیلورمن نیز اظهار داشت:

هایتی مکان خاصی در قلبم من است و فیلم وایکلف و جاستین این کشور افسانه‌ای را به شکل منحصر به فردی به تصویر خواهد کشید. از همکاری با نتفلیکس برای ساخت این فیلم واقعا خوشحالم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.