بن مندلسون به سریال The Outsider محصول شبکه HBO از روی آثار استفن کینگ پیوست

4 December 2018 - 14:00

شبکه HBO در حال کار روی سریال جدیدی براساس رمان ترسناک جدید استفن کینگ (Stephen King) به نام The Outsider است. بن مندلسون (Ben Mendelsohn) بازیگر برنده جایزه امی قرار است در این سریال نقش‌آفرینی کند. مندلسون همچنین تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد و جیسون بیتمن (Jason Bateman) بازیگر و سازنده‌ی سریال Ozark «اوزارک» نیز تهیه‌کننده اجرایی سریال خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رمان The Outsider داستان یک تحقیقات به نظر سرراست در قتل مخوف یک پسربچه‌ی محلی را دنبال می‌کند که وقتی یک موجود ماورایی و شرور راه خودش را به پرونده باز می کند، باعث می‌شود یک پلیس ماهر و یک بازرس غیرمعمولی به تمام چیزهایی که فکر می‌کنند واقعی است شک کنند. ریچارد پرایس (Richard Price) نویسندگی سریال را برعهده دارد و بیتمن دو اپیزود اول را کارگردانی خواهد کرد.

این سریال توسط شرکت‌های مدیا رایتز کپیتال و تمپل هیل اینترتینمنت تولید می‌شود. پرایس، جک بندر (Jack Bender)، مارتی بوون (Marty Bowen) و مایکل کاستیگان (Michael Costigan) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود.

مندلسون بیشتر برای بازی در نقش دنی ریبورن در سریال Bloodline «بلادلاین» شناخته می‌شود که برای او جایزه‌ی امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به ارمغان آورد. او به تازگی در فیلم‌هایی از جمله Ready Player One «بازیکن شماره یک آماده» ساخته‌ی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و Robin Hood «رابین هود» حضور داشته است. مندلسون به زودی در فیلم‌های Captain Marvel «کاپیتان مارول» و The King «پادشاه» محصول نتفلیکس دیده می‌شود که هردوی این فیلم‌ها در سال ۲۰۱۹ پخش خواهند شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.