صندلی‌ را سفت نگه دارید: تریلر ترسناک Us منتشر شد

25 December 2018 - 21:32

کریسمس مبارک! استودیو یونیورسال، تریلر فیلم جدید جردن پیل (Jordan Peele) به نام Us، را به همه هدیه داده است.‌ فیلم تریلر رازآلودی که هفته گذشته خلاصه آن منتشر شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان فیلم زمانِ حال را نشان می‌دهد که آدلید و گیب ویلسون در فصل تابستان بچه‌هایشان را به خانه قدیمی و کودکی‌شان در شمال کالیفرنیا می‌برند. آدلید، که از گذشته‌اش ضربه خورده، بعد از یک روز در ساحل گشتن با خانواده تیلر، به قدری می‌ترسد که فکر می‌کند اتفاق بدی برای خانواده‌اش خواهد افتاد. با فرا رسیدن شب، خانواده ویلسون چهار نفر را می‌بیند که دست در دست داشته و ساکت پایین جاده ایستاده‌اند.

تصاویر منتشر شده فیلم بسیار ترسناک هستند اما کاری که پیل با فیلم کمدی‌ و ترسناک‌اش کرده حاکی از این است که او  ده قدم جلوتر از راوی داستان است. گرچه تریلر این فیلم تریلر به تنهایی ترسناک است اما پیل نشان داده که فکرهای دیگری در سر دارد.

تریلر جالب فیلم اطلاعات کمی درباره فیلم می‌دهد اما صور خیال زیادی داشته و جای تعجب ندارد که پیل با مایک گولکیس (Mike Gioulakis) برای فیلم‌برداری آن همکاری کرده است.

بدون شک چیزهای زیادی هستند که مخاطبِ Us را خواهند ترساند. شما خوانندگان عزیز می‌توانید این تریلر را در انتهای خبر مشاهده کنید که یحیا عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen)، آنا دیوپ (Anna Diop)، ایوان الکس (Evan Alex)، شاهادی رایت جوزف (Shahadi Wright Joseph)، مدیسون کاری (Madison Curry)، کالی شلدن (Cali Sheldon) و نول شلدن (Noelle Sheldon) بازیگران آن هستند.

فیلم Us روز جمعه، ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷) اکران می‌شود.


منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.