جورج کلونی Good Morning, Midnight را کارگردانی می‌کند

25 June 2019 - 16:00

نتفلیکس از قدرت ستاره‌ای خود استفاده خواهد کرد. این غول شبکه‌های پخش روز دوشنبه اعلام کرد که جورج کلونی (George Clooney) بازیگر برنده دو اسکار، فیلمی براساس رمان ۲۰۱۶ لیلی بروکس-دالتون (Lily Brooks-Dalton) به نام Good Morning, Midnight (صبح بخیر، نیمه شب) کارگردانی می‌کند و یکی از بازیگران آن خواهد بود که مارک ال اسمیت (Mark L. Smith) نویسنده The Revenant کار نوشتن فیلم‌نامه‌اش را بر عهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کلونی و گرانت هسلوو (Grant Heslov) این فیلم را برای Smokehouse Pictures می‌سازند. تولید فیلم از ماه اکتبر آغاز می‌گردد.

پلات پُست آخرالزمانی فیلم، داستان‌ زندگی آگوستین (با بازی کلونی) را نشان می‌دهد که دانشمند تنهایی در قطب شمال است و سعی دارد با کادر فضاپیما Aether ارتباط برقرار کند، در حالیکه آن‌ها در راه برگشت به زمین هستند.

رمان Good Morning, Midnight در سال ۲۰۱۶ چاپ شد و یکی از بهترین‌ کتاب‌های سال بود.

کلونی در این‌باره گفته:

من و گرانت خیلی خوشحالیم در این پروژه فوق‌العاده نقش داریم. مارک نویسنده‌ای است که مورد تایید و تحسین ماست و فیلم‌نامه او فوق‌العاده است. ار همکاری با دوستان‌مان در شبکه نتفلیکس نیز مسروریم.

اسکات استابر (Scott Stuber) رئیس بخش فیلم نتفلیکس نیز اظهار داشته:

ما دو دهه است جورج را می‌شناسیم و با او کار می‌کنیم و هیچکس بهتر از او نمی‌تواند این فیلم را بسازد. این کتاب بسیار قدرتمند و شگفت‌آور است و اقتباس مارک به زیبایی قلم خورده است. این داستانی درباره ذات انسان است، کسی که مخاطبین عاشق‌اش خواهند شد همانطوری که وقتی من کتاب را خواندم، عاشق‌اش شدم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.