شایعه: احتمال حضور اندی سرکیس در فیلم The Batman از مت ریوز

26 June 2019 - 15:00

شایعه‌ی جدیدی حاکی از این منتشر شده که شاید در فیلم ابرقهرمانی The Batman «بتمن» شاهد تجدید دیداری از دنیای Planet of the Apes «سیاره میمون‌ها» باشیم. شایعه شده اندی سرکیس (Andy Serkis) قرار است در این فیلم محصول دی‌سی (DC) به مت ریوز (Matt Reeves) بپیوندد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سرکیس قبلا در فرنچایز Planet of the Apes نقش سزار را بازی کرد، که شامل همکاری با ریوز در فیلم‌های Dawn of the Planet of the Apes «طلوع سیاره میمون‌ها» و War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره میمون‌ها» بود. به جز آن، او نقش گالوم در فرنچایز  Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها»، اسنوک در فرنچایز Star Wars «جنگ ستارگان» و اولیسس کلاو در Black Panther «پلنگ سیاه» را بازی کرده است.

اگرچه این اطلاعات فعلا در حد شایعه است، اما احتمال همکاری سرکیس و ریوز با توجه به سابقه همکاری آن‌ها دور از انتظار نیست. سرکیس سال گذشته در مصاحبه‌ای به این احتمال اشاره کرد و گفت ریوز را در هر فرنچایزی دنبال خواهد کرد. سرکیس در این باره گفت:

اوه، البته! من با مت ریوز تا لبه‌ی دنیا هم میرم. اون نابغه‌ترین کارگردانه. من دوست دارم توی هر کاری اون انجام میده باهاش همکاری کنم. من اون رو ستایش میکنم و ما دوستان خیلی صمیمی هستیم، و به نظرم اون کارگردان فوق‌العادیه.

در این شایعه گفته نشده نقش احتمالی سرکیس چه خواهد بود، البته از یکسال پیش تاکنون برخی از طرفداران او را مناسب نقش پنگوئن در نظر می‌گیرند.

در فیلم The Batman شاهد نسخه جوان بروس وین (با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson)) هستیم که در حال پیدا کردن جایگاه خودش به عنوان بهترین کارآگاه دنیاست. در این فیلم احتمالا شاهد حضور رابین، کت‌وومن، ریدلر و پنگوئن خواهیم بود.

فیلم The Batman در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.