نتفلیکس امتیاز فیلم فیلیپینی The Girl Allergic to WiFi را به دست آورد

7 August 2019 - 17:00

شبکه نتفلیکس امتیاز فیلم رمانتیک-کمدی فیلیپینی فوق‌العاده The Girl Allergic to WiFi (دختر حساس به وای فای) را به دست آورده است. این فیلم که در داخل کشورش فیلم موفقی مطرح شده است، قصه نوجوان دل شکسته ای را روایت می‌کند که شرایط پزشکیش، او را از استفاده از اینترنت منع می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که فیلم‌سازی موفق به نام جون رابلز لانا (Jun Robles Lana) آن را کارگردانی می‌کند، در مورد سختی‌هایی است که یک دختر جوان در زندگی و عشق با آن‌ها مواجه می‌شود، دختری که اختلال حساسیت به الکترومغناطیس (EHS) در او تشخیص داده شده است- یعنی باید از تمام وسایل الکترونیکی خود را دور کند.

در این فیلم سو رامیرز (Sue Ramirez)، جیمسون بلیک (Jameson Blake) و مارکوس پترسون (Markus Paterson) بازی می‌کنند، و ۲۱ ماه اوت در سراسر دنیا اکران می‌شود.

لانا طی اطلاعیه‌ای در روز سه‌شنبه عنوان کرد:

بسیار خوشحالم که فیلم مان توسط مخاطبان متعدد شبکه نتفلیکس تماشا خواهد شد، بینندگان جوان‌تر خودشان را در کاراکترهای فیلم خواهند دید و شاید از خود بپرسند چه می‌شود اگر ناگهان ارتباطشان با دنیای دیجیتالی قطع گردد. درضمن، بینندگان بزرگسال هم با تماشای فیلم حسرت گذشته را خواهند خورد و خواهند دید که زندگی و عشق چطور بدون وجود تکنولوژی باقی می‌ماند.

این فیلم توسط کمپانی Cignal Entertainment و October Train Films و The IdeaFirst Company تهیه و تولید شده است. و نخستین بار در جشنواره فیلم Pista Ng Pelikulang Philipino در فیلیپین، در سال ۲۰۱۸ اکران شد. جشنواره‌ای که فیلم‌های مستقل محلی ای با بودجه تقریبی ۱۵۰ هزار دلار را عرضه کرد.

این فیلم جزو اخیرترین فیلم‌هایی است که شبکه نتفلیکس امتیازش را کسب کرده است تا مجموعه فیلم‌های آسیای جنوبیش، به ویژه فیلم‌های فیلیپینیش را گسترده‌تر کند. از جمله فیلم‌های دیگری که در سال‌های گذشته توسط این شبکه کسب امتیاز شده است، عبارت‌اند از: تریلر Aurora (الهه سپیده‌دم) ساخته یام لاراناس (Yam Laranas)، فیلم موفق Eerie (وهم آور) ساخته میخائیل رد (Mikhail Red) و اکشنر پرستاره BuyBust (بایباست) ساخته اریک متی (Erik Matti).

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.