نیمی از فیلم‌های جدید فاکس برای دیزنی پلاس و Hulu هستند

8 August 2019 - 13:00

طی مکالمه‌هایی که روز گذشته انجام شده است، رئیس شرکت بزرگ دیزنی باب ایگر (Bob Iger) اطلاعات جدیدی از برنامه‌های شرکت در مورد خرید استودیو فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox) و همچنین برنامه‌های خود استودیو در آینده منتشر ساخت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

ایگر به THR گفت:

عملکرد استودیو فاکس، خیلی پایین‌تر از حدی است که ما برای آن درنظر گرفته‌ایم. (اشاره به ضرر ۱۷۰ میلیون دلاری استودیو )

ایگر ادامه داد و گفت که آلان هورن (Alan Horn) نایب رئیس استودیو دیزنی و آلان برگمن (Alan Bergman) به همراه اما واتس (Emma Watts) مشغول کار بر روی تقویم استودیو هستند و آماده می‌شوند تا خروجی‌هایمان را زمان‌بندی کنند و نسخه‌های جدید را مدیریت کنند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، الگوی کاری آنها این است که استودیو می‌تواند ۱۰ فیلم یا بیشتر در سال منتشر کند که البته بیش از نیمی از این تعداد برای استریم سرویس‌های دیزنی پلاس (Disney+) یا هولو (Hulu) هستند.

این تعداد از انتشار فیلم‌ها در سال، از تعداد اکران‌های آنها در چند سال اخیر نیز کمتر است. به عنوان نمونه ۱۶ فیلم در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و ۱۲ فیلم هم در سال ۲۰۱۲٫

برای باقیمانده‌ی سال، فاکس فیلم The Art of Racing in the Rain را همین جمعه منتشر خواهد کرد، بعلاوه اینکه The Woman in the Window در اکتبر منتشر خواهد شد. Ford v Ferrari در ماه نوامبر و انیمیشن Spies in Disguise کریسمس اکران می‌شوند. سال بعد هم استودیو فیلم‌هایی برای اکران دارد مثل The King’s Man و ریبوت The Call of the Wild، اکشن کمدی Free Guy و فیلم Bob’s Burgers به همراه فیلم West Side Story از استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg).

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.