کایل ریچاردز برای Halloween Kills به عنوان لیندزی والاس برمی‌گردد!

3 September 2019 - 22:00

برای احیای ترس هالووین سال گذشته در فهرست بزرگی پیش‌بینی شده بود که باز هم در قالب شخصیتی که از گذشته‌ها می‌آید، درون افسانه‌ها شناور می‌شود. با توجه به خبر منتشر شده در وب سایت رسمی سری فیلم‌های Halloween، این شخصیت افسانه‌ای به شکل لیندزی والاس (Lindsey Wallace) و با یکی از بازیگران اصلی یعنی کایل ریچاردز (Kyle Richards) بازمی‌گردد و تصمیم گرفته شده است که بار دیگر از او برای این نقش استفاده شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

به تازگی اعلام شده است که آنتونی مایکل هال (Anthony Michael Hall) نیز در نقش تامی دویل (Tommy Doyle) ظاهر می‌شود. کسی که در کودکی برای فیلم سینمایی اصلی Halloween (هالووین) به عنوان یکی از بچه‌های لوری استرود، کورتیس، بازی می‌کرد. پیش از این  در ششمین فیلم از داستان اصلی The Curse of Michael Myers (نفرین مایکل میرس) در نسخه بزرگسالانه نقش این شخصیت را پل رود (Paul Rudd) بازی می‌کرد. با این وجود که به اتقضای دنیای تازه نمی‌توان دنباله آن فیلم‌ها را گرفت، فیلم ۲۰۱۸ قصد دارد ماجرا را از ادامه روایت فیلم ۱۹۸۷ دنبال کند.

ریچاردز، در فیلم اصلی نقش لیندزی را ایفا کرده بود که در آن فیلم، زمانی که حکمرانی مایکل با بچه شیطانی آغاز شد، او هم یکی دیگر از بچه‌های تحت سرپرستی لوری بود. شخصیت ریچاردز نیز در بازسازی ۲۰۰۷ Rob Zombie’s (زامبی‌های راب) در تیپ مشابهی ظاهر شد اما در هیچ کدام از دیگر فیلم‌های این سری نقشی نداشت. تنها در سری کمیک رسمی One Good Scare ظاهر شد که در آن به عنوان یک انسان بالغ تحت مراقبت دیوید لومیس (David Loomis)، پسر ساموئل (Samuel) بود، او در آسایشگاه محلی که گفته می‌شد مایکل در آن کمین کرده در حالی که ۱۳ چاقو در بدنش فرو رفته بود، مُرده پیدا شد.

از پیش اعلام شد که فیلمساز و آهنگساز هالوین جان کارپنتر (John Carpenter) برای هر دو فیلم Halloween Kills (هالوین می‌کشد) و Halloween Ends (هالوین به پایان می‌رسد) آهنگسازی خواهد کرد. خبر هر دو فیلم ماه گذشته اعلام شده و  درباره هر یک از این دو فیلم جزئیات کمی بیان شده است. در واقع همه چیزی که درباره این فیلم‌ها می‌دانیم، علاوه بر این که کارپنتر کار آهنگسازی را انجام خواهد داد، این است که Halloween Kills روز جمعه شانزده اکتبر ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) به عرصه کارگردانی برمی‌گردد و همراه با دنی مک‌براید (Danny McBride) و اسکات تیمز (Scott Teems) فیلمنامه را می‌نویسد. سال بعد از آن Halloween Ends در روز جمعه پانزده اکتبر ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد که باز هم گرین کار کارگردانی و نویسندگی آن را این بار با دنی مک‌‌براید، پل برد لوگان (Paul Brad Logan) و کریس برنیر (Chris Bernier) انجام خواهد داد. هر دو این فیلم‌ها به کارگردانی دیوید گوردن گرین و تهیه‌کنندگی ملک اکد (Malek Akkad)، جیسون بلوم ( Jason Blum) و بیل بلاک (Bill Block) و بر اساس شخصیت‌های ساخته جان کارپنتر و دبرا هیل (Debra Hill) ساخته می‌شوند. فیلم به نام  ۲۰۱۸ Halloween ساخته کارپنتر، مک‌براید و گرین، همراه با تهیه کنندگی جیمی لی کورتیس (Lee Curtis)، جانت ولترنو (Jeanette Volturno) و کوپر ساموئلسون (Couper Samuelson)، که اکتبر گذشته منتشر شد تحسین منتقدان را در پی داشت و در باکس آفیس به موفقیت بزرگی دست یافت. این فیلم در گیشه سراسر جهان بیش از ۲۵۰ میلیون دلار درآمد داشت و این موضوع باعث شد فیلم ۲۰۱۸ Halloween به بهترین و درخشان‌ترین فیلم همه زمان‌ها تبدیل شود. آن‌ها در برنامه Amazon Services LLC Associates نیز شرکت خواهند کرد.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.