فستیوال فیلم تورنتو: پیوستن تراویس فیمل به فیلم عاشقانه اکشن Die in a Gunfight

8 September 2019 - 14:00

هنرپیشه Vikings (وایکینگ‌ها): تراویس فیمل (Travis Fimmel) برای بازی در Die in a Gunfight، محصول کمپانی Culmination، به بازیگران دیگر این فیلم هم‌چون اولیویا مان (Olivia Munn) (که هنوز در حال مذاکره می‌باشد)، الکساندرا داداریو (Alexandra Daddario) و دیگو بونتا (Diego Boneta) پیوست. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم داستان مرد جوانی (با بازی بونتا) را بازگو می‌کند که عاشق دختر (با بازی داداریو) دشمن پدرش در شهر نیویورک می‌شود. فیمل در این فیلم نقش یک آدمکش حرفه‌ای محبوب و مجنون تگزاسی را ایفا می‌کند که برای انتقام گرفتن مصمم است. فیلم‌برداری پروژه در ماه اکتبر کلید می‌خورد.

کولین شیفلی (Collin Schiffli) کارگردان فیلم است و فیلم‌نامه‌نویسان Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و زنبورک): آندرو بارر (Andrew Barrer) و گابریل فراری (Gabriel Ferrari) فیلم‌نامه را نوشته‌اند. این فیلم عاشقانه اکشن توسط تام باترفیلد (Tom Butterfield)، مارک گوردون (Mark Gordon)، آدریان پولیتوسکی (Adrian Politowski)، و مارتین متز (Martin Metz) از طرف کمپانی Culmination تهیه و تولید می‌شود. کمپانی تازه راه‌اندازی شده پولیتوسکی هم بودجه فیلم را تأمین می‌کند. کمپانی‌های CAA Media Finance و Endeavor Content امتیاز ایالات متحده را کسب کرده‌اند، و هری وایت (Harry White) از طرف کمپانی Culmination فروش‌های خارجی را مدیریت می‌کند.

فیمل با ایفای نقش راگنار لوتبروک در Vikings از شبکه History Channel به محبوبیت بیشتری دست یافت. او در حال حاضر مشغول پروژه Raised by Wolves (بزرگ شده توسط گرگها)، ساخته ریدلی اسکات (Ridley Scott) از شبکه TNT نیز می‌باشد. به‌علاوه، به زودی می‌توانیم شاهد حضورش در کمدی مورد انتظار El Tonto، ساخته چارلی دی (Charlie Day)، نیز باشیم که در کنار بازیگرانی مثل کیت بکینسیل (Kate Beckinsale) جیسون سودیکیس (Jason Sudeikis)، آدرین برادی (Adrien Brody)، جیلیان بل (Jillian Bell)، کامون (Common)، کن جیئونگ (Ken Jeong) و جان مالکوویچ (John Malkovich) به ایفای نقش می‌پردازد. و از جمله کارهای قبلی‌اش می‌توان به Warcraft:The Beginning (وارکرافت: آغاز)، Lean on Pete (تکیه‌گاه)، Maggie’s Plan (نقشه مگی)، و The Beast (جانور) اشاره کرد.

کمپانی Culmination، یک کمپانی تولید و فروش فیلم، واقع در لس‌آنجلس است که توسط تام باترفیلد و هری وایت تاسیس شده است، و تمرکزش بر فیلم‌های با کیفیت برای بازار سینمایی جهانی می‌باشد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.