تیفانی بون به جورج کلونی در اقتباس از رمان Good Morning, Midnight پیوست

10 October 2019 - 09:00

به نقل از The Hollywood Reporter، تیفانی بون (Tiffany Boone)، بازیگر سریال‌های The Chi و The Following و بازیگر تازه‌وارد، کائولین اسپرینگال (Caoilinn Springall) به فیلم اقتباسی از رمان پسا آخرالزمانی Good Morning, Midnight پیوستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این رمان نوشته شده توسط لیلی بروکس-دالتون (Lily Brooks-Dalton) در مورد اخترشناسی پا به سن گذاشته به نام آگوستین است که سال‌ها برای مطالعه‌ی آسمان در ایستگاه‌های دورافتاده‌ای زندگی کرده است، اما اندکی پس از رسیدن به مرکز تحقیقاتی تازه تاسیسی در قطب شمال، خبرهایی راجع به رویدادی فاجعه‌بار منتشر شده که باعث می‌شود تمام دانشمندان دیگر مرکز را تخلیه کنند، اما او می‌ماند و کارش را ادامه می‌دهد. در این بین کودکی مرموز به نام آیریس را پیدا می‌کند و در همین حین امواج رادیویی ایستگاه قطع می‌شوند.

بازیگران این اثر شامل جورج کلونی (George Clooney) که کارگردان این پروژه نیز هست، برنده‌ی گلدن گلوب دیوید اویلاو (David Oyelowo)، برنده‌ی امی کایل چندلر (Kyle Chandler) و نامزد اسکار فلیسیتی جونز (Felicity Jones) هستند.

این اقتباس درحال نوشته شدن توسط مارک اسمیت (Mark L. Smith) است که برای کار بر روی کمدی ترسناک خانوادگی The Hole در سال ۲۰۰۹، برنده‌ی اسکار سال ۲۰۱۵ یعنی فیلم The Revenant و Overlord که در سال گذشته بازخوردهای خوبی دریافت کرد، شناخته می‌شود. کلونی و گرنت هسلو (Grant Heslov) از Smokehouse Pictures در کنار Anonymous Content و Syndicate Entertainment این اثر را تهیه می‌کنند.

تولید این اقتباس که هنوز نام مشخصی را دریافت نکرده است در ماه اکتبر آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.