فیلم Venom 2: شیریک شرور مارول همراه کارنیج دشمنان ونوم خواهند بود

15 October 2019 - 22:00

شیریک شرور کامیک‌های مارول در فیلم Venom 2 «ونوم ۲» به کارنیج خواهد پیوست. در کامیک‌ها، شیریک زن مورد علاقه کارنیج و همکار اوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فرانسیس باریسون ملقب به شیریک اولین بار در کامیک Spider-Man Unlimited «مرد عنکبوتی نامحدود» در سال ۱۹۹۳ معرفی شد. قدرت‌های او شامل انفجار انرژی صوتی، پرواز و قابلیت به وجود آوردن احساسات تاریک و خشن در دیگران است. کلیتوس کسیدی ملقب به کارنیج خیلی مختصر در صحنه پس از تیتراژ فیلم Venom حضور داشت و وودی هارلسون (Woody Harrelson) نقش او را بازی می‌کرد. به تازگی تایید شد هارلسون در Venom 2 حضور خواهد داشت.

روبن فلیشر (Ruben Fleischer) کارگردان Venom همچنین انتظار دارد مرد عنکبوتی با بازی تام هالند (Tom Holland) بالاخره با ونوم با بازی تام هاردی (Tom Hardy) روبرو شود. او در این باره گفته:

همه اینا قراره به اون نقطه برسه. این خیلی جالبه چون ما اریجین ونوم رو تغییر دادیم. در کامیک‌ها ریشه او در خود مرد عنکبوتی بود اما به خاطر مشکلاتی که بین مارول و سونی وجود داشت، ما نمی‌تونستیم این کارو بکنیم. چیزی که خیلی برام جذابه و قراره به سمتش بریم وقتیه که بالاخره اونا با هم روبرو میشن.

اندی سرکیس (Andy Serkis) کارگردان Venom 2 که با این فیلم اولین کارگردانی کامیک بوکی خودش را تجربه می‌کند قبلا در دو فیلم مارول حضور داشته است. این سومین تجربه کارگردانی او پس از فیلم‌های Breathe «نفس بکش» و Mowgli: Legend of the Jungle «موگلی: افسانه جنگل» است.

Venom با وجود نقدهای منفی توانست به فروش کلی ۸۵۵ میلیون دلاری دست پیدا کند که باعث شد توسعه دنباله‌اش از همان زمان آغاز شود. تام هاردی دوباره در نقش ادی براک/ونوم و میشل ویلیامز (Michelle Williams) دوباره در نقش ان وینگ در دنباله این فیلم حضور دارند.

فیلم Venom 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.