همکاری رایان رینولدز و جان کرازینسکی در کمدی Imaginary Friends

16 October 2019 - 21:00

پارامونت پیکچرز در رقابت با استودیوهای لاینزگیت و سونی موفق شد حقوق فیلم کمدی فانتزی Imaginary Friends «دوستان خیالی» با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و جان کرازینسکی (John Krasinski) را تصاحب کند. کرازینسکی علاوه بر بازی در فیلم، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آن هم خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Imaginary Friends شبیه فیلم Dolittle «دولیتل» است و در آن شخصی این قابلیت را دارد تا با دوستان خیالی دیگران حرف بزند و حتی با آن‌هایی که فراموش شده‌اند دوست شود. اما اوضاع وقتی دشوار می‌شود که او می‌فهمد برخی از این دوستان خیالی پس از فراموش شدن، مسیر تاریکی را پیش می‌گیرند. بنابراین نجات دنیا از دست آن دوستان خیالی که مسیر شیطانی را پیش گرفته‌اند به شخصیت رینولدز بستگی دارد.

کرازینسکی با نویسندگی و کارگردانی فیلم ترسناک مهیج A Quiet Place «یک مکان ساکت» نام خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. او به تازگی فیلمبرداری دنباله مورد انتظار این فیلم را به پایان رسانده است.

این فیلم به لیست پروژه‌های بی‌شمار رینولدز در آینده اضافه می‌شود: اکشن مهیج ۶Underground «شش زیرزمینی» به کارگردانی مایکل بی (Michael Bay)، اکشن کمدی The Hitman’s Wife’s Bodyguard «همسر محافظ آدمکش»، کمدی علمی تخیلی Free Guy «مرد آزاد» و جدیدترین آن‌ها اقتباس A Christmas Carol «سرود کریسمس».

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.