تونی گیلروی برای کارگردانی سریال کاسین آندور به دنیای جنگ‌های ستاره‌ای بازخواهد گشت

17 October 2019 - 16:30

به نقل از Variety، نویسنده‌ی فیلم Rogue One تونی گیلروی (Tony Gilroy) به پروژه‌ی سریال Cassian Andor پیوسته است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مدتی بود که خبری از سریال پیشِ روی Disney+ یعنی Cassian Andor منتشرنشده بود. در این سریال دیگو لونا (Diego Luna) برای ایفای نقش خودش یعنی کاسین آندور که آن را در فیلم Rogue One در کنار آلن تودیک (Alan Tudyk) در نقش K-2SO ایفا کرده بود، بازخواهند گشت. اکنون به نظر می‌رسد تودیک و لونا تنها عوامل آن فیلم نیستند که در این سریال حضور خواهند داشت.

گیلروی و کریس وایتز (Chris Weitz) بر اساس طرح داستانی از گری ویتا (Gary Whitta) و جان نول (John Knoll)، فیلم‌نامه‌ی Rogue One را نوشتند. گیلروی پیش‌تر نامزد دریافت اسکار برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه‌ی غیراقتباسی برای فیلم Michael Clayton در سال ۲۰۰۷ شده بود. او همچنین نویسندگی سه فیلم نخست مجموعه‌ی Jason Bourne را انجام داده است و The Bourne Legacy اولین تجربه‌ی کارگردانی او در این سری است. گیلروی اخیراً در تولید فیلم Beirut که پارسال اکران شد، نقش داشته است.

گیلروی درحال نوشتن قسمت نخست سریال Cassian Andor است و چندین قسمت را نیز کارگردانی خواهد کرد. او زیر نظر استیون شیف (Stephen Schiff) که شورانر و پیش‌برنده‌ی سریال است، کار خواهد کرد. زمانی که Lucasfilm برای اولین بار این سریال را معرفی کرد، در توصیف آن از عبارت «جاسوسی دلهره‌آور و هیجان‌انگیز» استفاده کرد که به فعالیت‌های شخصیت آندور در سال‌های اولیه مقاومت خواهد پرداخت. با توجه به‌کارهای گیلروی در فیلم‌های Bourne، انتخاب او برای محقق کردن طرح ذکرشده درست به نظر می‌رسد.

برای Cassian Andor تاریخ انتشار دقیقی در نظر گرفته نشده است. بااین‌حال، انتظار آن است که جزئیات بیشتری از این سریال پس از پخش فصل اول The Mandalorian منتشر شود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.