جسیکا هنویک در حال مذاکره برای پیوستن به قسمت چهارم ماتریکس است

17 October 2019 - 17:30

به گزارش Deadline جسیکا هنویک (Jessica Henwick) بازیگر سریال‌های Iron Fist و Game of Thrones و همچنین فیلم Monster Problems در حال مذاکره برای پیوستن به Matrix 4 برای ایفای نقشی کلیدی است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق خبرهای منتشرشده به نظر می‌رسد که این فیلم به کارگردانی و نویسندگی لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) شخصیت مونثی شبیه به شخصیت نئو را در قسمت چهارم این مجموعه دنبال خواهد کرد، اگرچه هنوز ایفای نقش این شخصیت توسط هنویک تأیید نشده است.

در صورت پیوستن، هنویک به جمع بازیگرانی ازجمله یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen II)، نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) و همچنین کیانو ریوز (Keanu Reeves) و کری-ان ماس (Carrie-Anne Moss) که برای ایفای نقش‌های خود بازخواهند گشت، اضافه خواهد شد. همچنین اخیراً تأیید شد که جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) در حال مذاکره برای ایفای مجدد نقش خود یعنی نایوبی در این دنباله که توسط کمپانی برادران وارنر ساخته خواهد شد، است.

تولید این فیلم در اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد، واچوفسکی به همراه الکساندر هیمون (aleksandar hemon) و دیوید میچل (David Mitchell) فیلم‌نامه‌ی این اثر را نوشته است و آن را کارگردانی خواهد کرد.

سه فیلم قبلی یعنی The Matrix محصول ۱۹۹۹، The Matrix Reloaded و The Matrix Revolutions محصول ۲۰۰۳ موفق به کسب ۱/۶ میلیارد دلار در گیشه‌ی جهانی شدند و هرکدام به ترتیب در سال‌های انتشارشان جزو ۱۰ فیلم برتر در فروش خانگی بودند. The Matrix Revolutions اولین فیلم تاریخ بود که به‌طور همزمان در تمام کشورهای بزرگ جهان در یک زمان واحد اکران شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.