بتمن به اسکاتلند می‌رود

14 January 2020 - 22:00

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری Collider، فیلم The Batman ساخته مت ریوز (Matt Reeves) راهی گلسگو، اسکاتلند شده و این جدیدترین لوکیشن گاتهام سیتی فیلم جدید بتمن با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تاریخ و معماری گلسگو به ریوز این امکان را می‌دهد تا داستان خود را در گاتهام سیتی پیش ببرد. گلسگو قبلا در فیلم‌هایی همچون World War Z و Hobbs & Shaw بکار رفته است. بخش‌هایی از فیلم‌ اوایل ماه آینده در این شهر فیلم‌برداری می‌شود، و خیابان‌های گلسگو به گاتهام تغییر می‌کنند. فیلم‌برداری بتمن از این ماه در لندن شروع شد.

بازیگر نقش اول فیلم رابرت پتینسون است. این فیلم زویی کراویتز (Zoe Kravitz) در نقش سلینا کایل/کت‌وومن، کالین فارل (Colin Farrell) در نقش پنگوئن، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش کمیسون گوردون و پل دانو (Paul Dano) در نقش رایدلر را برعهده دارد. علاوه بر پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard) که نقشش مشخص نشده،

جان تارتارو (John Turturro) در نقش کارماین فالکون و اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد پنی‌ورث، پیشکار و پدر شوالیه تاریکی و همین طور جیم لاسون (Jayme Lawson) در فیلم حضور دارند.

داستان فیلم ریوز، پروژه‌ای است که تجارب بتمن بعنوان بزرگترین کارآگاه جهان را نشان می‌دهد. این فیلمساز گفته انتظار جمعی از تبهکاران را در فیلم داشته باشید.

ریوز این فیلم را برای برادران وارنر می‌سازد و فیلم‌نامه کار را به همراه متسون تاملین (Mattson Tomlin) می‌نویسد. ریوز این فیلم را با دیلان کلارک (Dylan Clark) می‌سازد. مایکل ای یوسلان (Michael E. Uslan) تهیه‌کننده اجرایی کار است.

تولید فیلم بتمن از ژانویه امسال در بریتانیا شروع شده و فیلم ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.