بازیگر تازه‌کار موزس اینگرام به دنزل واشینگتن در فیلم Macbeth پیوست

16 January 2020 - 10:30

بازیگر تازه‌کار موزس اینگرام (Moses Ingram) برای بازی در فیلم Macbeth «مکبث» ساخته جوئل کوئن (Joel Coen) به دنزل واشینگتن (Denzel Washington) پیوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این فیلم براساس نمایشنامه ویلیام شکسپیر (William Shakespeare) واشینگتن نقش مکبث و فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) نقش بانو مکبث را بازی می‌کنند. کوری هاکینز (Corey Hawkins) نقش مکداف و برندن گلیسون (Brendan Gleeson) نقش شاه دانکن را بازی خواهند کرد. جوئل کوئن کارگردانی فیلم را براساس فیلمنامه خودش برعهده دارد و این اولین باری است که بدون حضور برادرش ایتن کوئن (Ethan Coen) فیلمی می‌سازد.

این فیلم داستان ژنرالی به نام مکبث را دنبال می‌کند که توسط سه جادوگر متقاعد شده پادشاه بعدی اسکاتلند اوست. او با کمک همسر جاه‌طلبش تلاش می‌کند به هر قیمتی شده تاج و تخت را به دست بیاورد.

اینگرام نقش بانو مکداف را بازی خواهد کرد که فقط در یک صحنه از نمایش اصلی حضور داشت و خارج از صحنه کشته شد. البته در اقتباس‌های مختلف نقش او بیشتر شده و حتی به عنوان نقطه مقابل بانو مکبث از او استفاده شده است.

اینگرام به زودی در سریال The Queen’s Gambit در کنار آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) دیده خواهد شد. او قبلا در تئاتر فعالیت داشته و جوایز مختلفی هم برده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.