مارک رافلو برای بازی در سریال Parasite در نظر گرفته شده است

11 February 2020 - 12:30

فیلم Parasite «انگل» این هفته در مراسم اسکار به عنوان اولین فیلم با زبان غیرانگلیسی که برنده اسکار بهترین فیلم سال شده تاریخ‌ساز شد. حالا که فصل جوایز به پایان رسیده، طرفداران به شدت منتظر اخبار جدیدی درباره سریالی هستند که براساس این فیلم پرآوازه ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگرچه این سریال هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و نام هیچ بازیگری برای حضور در آن تایید نشده، اما منابع مختلفی گزارش می‌دهند مارک رافلو (Mark Ruffalo) نامزد سه جایزه اسکار برای بازی در نقش اصلی این سریال در نظر گرفته شده است.

بونگ جون هو (Bong Joon ho) کارگردان فیلم Parasite در این سریال با آدام مک‌کی (Adam McKay) کارگردان برنده اسکار همکاری خواهد کرد. این سریال که احتمالا شامل پنج یا شش اپیزود خواهد بود براساس فیلمنامه برنده اسکار نوشته بونگ و هان جین وون (Han Jin-won) ساخته می‌شود. این فیلم داستان خانواده فقیر اما حیله‌گر کیم را دنبال می‌کرد که وارد زندگی خانواده پارک کارفرمای ثروتمند خود شدند که این کار پیامدهای هولناکی در پی داشت.

هنوز جزئیاتی از داستان سریال مشخص نشده و شخصیت‌های آن لزوما قرار نیست جایگزین شخصیت‌های فیلم شوند، پس مشخص نیست رافلو قرار است نقش چه کسی را بازی کند. اما مثل هر فیلم یا سریال دیگری، ابتدا بازیگران نقش‌های اصلی انتخاب می‌شوند. فیلم Parasite هم شخصیت اصلی نداشت، اما سونگ کانگ هو (Song Kang-ho) نقش بیشتری در داستان داشت. پس ممکن است رافلو برای نقشی مشابه او در نظر گرفته شده باشد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.